Dejligt! Kolla in 007: First Light-trailern
Såg ganska gammalt ut, lite som ett PS3-spel som i sista sekund portats till PS4. Inte särskilt spännande.
Jag tyckte det var skitläckert! Ge mig detta, Splinter Cell, och Perfect Dark nu.
Älskar att det gamla hederliga kontoret va tillbaka. Synd att M verkar vara kärring. Ska va lite gnällig gubbe som Bond prövar nerverna på som i de äldre filmerna.
Älskar Agentspel. Har varit dåligt med det sen Ps3. Då va det 4st Bondspel, även om det sista va mindre bra.
Hade gärna tagit ett nytt Alpha Protocol med.
Kasst hittills denna generationen för min del. Gillar ju spel som Uncharted, Deus Ex, Dishonored och Agentspel.
Hoppas på Bilkörning, coola prylar, "smygabanor", hacking och nån klurig bana där man får tänka lite. Inte för mycket Cod förutom sista banan.
Såg ganska gammalt ut, lite som ett PS3-spel som i sista sekund portats till PS4. Inte särskilt spännande.
tell me you havent seen a ps3 game in years without telling me you havent seen a ps3 game in years
Blev bekräftad nyligen att det även kommer till Xbox och PC via steam och epic.
https://www.windowscentral.com/gaming/007-first-light-james-b...
tell me you havent seen a ps3 game in years without telling me you havent seen a ps3 game in years
Läs om, läs rätt. Hoppas det hjälper. 👍
Om jag nu inte hade dålig kvalité på streamingen så kan jag inte annat än att hålla med. Designen på bond känns tidigt 2000-tal och läppsynken? Den ska vi ens inte tala om… 🙈
Klockan är lite för tidig här.. i rubriken läste jag "Dejting! Kolla in 007: First Light". Hade varit schysst att se en dejting simulator med Bond-karaktärer
Såg intressant ut. Kände direkt igen utseendet från huvudkaraktären. Det måste vara Patrick Gibson som spelar unga Dexter i Original Sins, som dessutom gjorde ett riktigt bra jobb att gestalta honom på bästa sätt.
Snyggt klippt men kändes ju inte så mycket till spel? 😅 Hoppas de kan hitta någon annan röstskådespelare för kvinnan i början, lät ju som ai. Fick mig att direkt tänka på Peter Dinklage insats som Ghost i Destiny.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Snyggt klippt men kändes ju inte så mycket till spel? 😅 Hoppas de kan hitta någon annan röstskådespelare för kvinnan i början, lät ju som ai. Fick mig att direkt tänka på Peter Dinklage insats som Ghost i Destiny.
Lät inte fel alls, lät väldigt mycket som Cloudia Black men kan ha fel, fick även lite Diana från Hitman vibbar. Trailern Ser iaf riktigt bra ut
Tycker det ser stelt och gammalt ut.
Tycker det ser riktigt bra ut! Men ännu en generisk vit man som huvudkaraktär, suck. De borde kunnat tage ut svängarna lite mer där.
James Bond har funnits sedan 1962 på film och alltid varit en ”vit generisk man” så det är väl inte konstigt att det blir så i ett spel, som handlar om James Bond.
Vore snarare konstigt om man skulle ändra huvudpersonen till något den aldrig varit tidigare.
Lät inte fel alls, lät väldigt mycket som Cloudia Black men kan ha fel, fick även lite Diana från Hitman vibbar. Trailern Ser iaf riktigt bra ut
Jaha? Det låter ju fortfarande som hon läser innantill och är lika taggad på att läsa in rösten som att vika tvätt på natten
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jaha? Det låter ju fortfarande som hon läser innantill och är lika taggad på att läsa in rösten som att vika tvätt på natten
You do you, jag tyckte det lät bra
Kul med ett bondspel, men det såg verkligen ut som ett "tv-spel" - inte som någonting man verkligen vill leva sig in i och fick feeling för i den här trailen. Jag satt och tänkte "detta är ett TV-spel om en ung James Bond, jaha", inte "Herrejistanes, det här vill man ju verkligen bara slänga sig in i och fatta om man kan göra XYZ som i filmerna".
TLDR; Meh.
You do you, jag tyckte det lät bra
Kanske bara var jag som var trött när den här trailer dök upp. Men jag fastnade inte om jag ska vara ärlig. Ser stundtals röjigt ut, visst. Men så mycket snack. Men som sagt, var kanske trött.
Men sen är inte en ung James Bond som går på rave och allt det där, så jätteattraktivt i mina ögon.
Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.
Jag tror detta kan bli kanon. Gillar att det är en origin-story och att de i allt väsentligt verkar ha hållit fast i själva Bond-formulan.
Allt gällande smygande och smarta take-downs känns det som att utvecklarna redan behärskar till fullo. Samma med miljöbyggena. Blir dock intressant att se hur de får till de lite mer högenergiska actionsekvenserna.
Vore också kul om de kan göra bra gameplay av Bonds charmande.