Kolla in Ill (om du pallar) - redigt köttig fps-skräckis

Robot
Kolla in Ill (om du pallar) - redigt köttig fps-skräckis

Baksidan med snygg grafik.

#ill

Medlem

Följt detta sedan concept-videos kom ut 2021, vågade aldrig hoppas på att det faktiskt skulle släppas. SÅÅ hype för detta!

Avstängd

Year of the Freaks. Kändes som att det var någon form av deformerat missfoster i varenda trailer? Hur som helst. Tycker inte det här verkar så läskigt ändå, ser mest härligt ut att slakta. Ser fram emot det i alla fall

Medlem

Såg läskigt ut, gillar inte att bli jagad av jättebebis....

Medlem

Känns som det ligger i tiden. Människor i Östeuropa som jagas av deformerade jättebebisar. Inte det minsta olikt en vanlig dags mediakonsumtion.

Medlem

Fan så najs. Lite redig köttgryta och inte ompf (Doom DA)

Medlem

Fienderna såg motbjudande ut....o jag älskart!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Det är är ju ett perfekt spel för Calle att "gäst livestreama"...

Såg ju gosigt ut...

Medlem

Påminner mycket om calisto protocol det grafiska.

Medlem

Ett spel som handlar om att backa.
Snyggt, men såg sjukt tråkigt ut.

Medlem

Äntligen något med gore! Fasen vad jag saknar det i dagens spel. Med tanke på hur grafiken är idag skulle man kunna göra ett otroligt köttigt spel 😃

Medlem

Detta kommer aldrig släppas. Men trevlig trailer iaf.

Medlem

Oerhört snygg och skräckinjagande. Definitivt något jag kommer hålla utkik efter.

Medlem

Ser underbart ut. Verkligen dags för mig att bygga en ny burk med alla UE5 titlar som kommer nu.

Medlem

Har haft denna på steams önskelista ett bra tag nu. Kul att det kommer livstecken

Medlem

Kom det inte ett likande spel för något år sedan? Var mer "alien" aktigt på något vis. Man hade konstiga vapen och miljön i trailern såg lite vidrig ut. Kan inte alls komma ihåg vad spelet hette, men kommer ihåg att jag ville prova det 😅

Medlem
Skrivet av cyppa:

Kom det inte ett likande spel för något år sedan? Var mer "alien" aktigt på något vis. Man hade konstiga vapen och miljön i trailern såg lite vidrig ut. Kan inte alls komma ihåg vad spelet hette, men kommer ihåg att jag ville prova det 😅

CHORDOSIS?

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

CHORDOSIS?

Nä, kollade trailer men det var inte det. Men det här såg också ganska intressant ut😃 tack för tipset!

Medlem

Nej men fy fan...hoppas jag inte får för mig att köpa det där!

Medlem
gissar på
Skrivet av cyppa:

Gissar du tänker på Scorn?

Medlem
Skrivet av CHRIIM:

Gissar du tänker på Scorn?

Ja! Det är det! 😃 Något du testat?

1
Skriv svar