Black Ops 7, Meat Boy 3D, Grounded 2 – alla trailers från Xbox-showen!

Robot
Black Ops 7, Meat Boy 3D, Grounded 2 – alla trailers från Xbox-showen!

Avrunda veckan med en trailerparad.

#xbox, #xbox-games-showcase

Medlem

Synd att demot till Tony Hawk var en förbeställningsförmån och inte bara allmänt demo för spelet. Men demo nuförtiden är väl hela spelet, men att man låst alla funktioner förutom då dessa två banor.

Medlem

Blood of Dawnwalker överlägset!

Det här var faktiskt inget vidare. Jag älskade Outer Worlds 2, men det var å andra sidan ingen överraskning här. Xbox har haft några starka månader bakom sig, hoppas att det håller i sig. Just ikväll lyckades de däremot inte övertyga mig.

Medlem

Fantastiskt många intressanta spel och vi vet att det finns fler. Blir en fantastisk höst på Xbox Series, PC och Playstation.

Medlem

Jag brukade vara hypad för sådana här event, men hypen blir inte riktigt lika stor när det inte är ett riktigt event, där de står på en stor scen och masssa folk som är hypade.

Men jag har nog bara blivit gammal och hinner inte spela alla spel i min backlog, jag bara köper spel och sedan blir det 20min i dem.
Jag fyller hopplöst på med humble bundle, amazon prime etc, så finns inte en chans att komma ikapp vilket gör nya spel rätt ointressant. Jag är delvis kvar i barnet i mig som spelade samma spel och ett nytt spel var drömmen. Men numera finns det ju så många spel och så lite tid

Sitter med en super dator (5090 och 9950x3d) men spelar typ inget... Viljan finns där men inte orken, fastnar inte spelen riktigt.
Jag borde förmodligen göra något annat men gaming har varit 90% av livet i 42 år...

Oj vad jag summera sånt som andra redan sagt... ja ja

Det var säkert ett bra event

Medlem

Det som fångade mitt intresse mest var nog There Are No Ghosts at the Grand, även fast trailern spårade ur lite mot slutet och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta sig.

It's not a lake, it's an ocean

Mycket intressant att se fram emot. De visar upp en otrolig bredd, det måste man säga.

Keeper ser rubbat ut. Väntat med tanke på vilka som ligger bakom. Jag är väldigt peppad på Cronos, mer Indiana Jones och blev väldigt glatt överraskad av Planet of Lana II. Det såg jag inte riktigt komma. Clockwork Revolution ser magiskt ut, men det är väl tidigast 2027.

Spencer lovade Fable, Gears of War: E-Day och något som funnits med sedan Xbox föddes under 2026. Så... Halo? En remake lagom till 25-årsjubiléet?

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ett nytt A Plague Tale säger jag inte nej till

Medlem

Sååå inget nytt om Perfect Dark, Fable eller Gears E-Day.

Medlem

Inget State of Decay 3, det känns inte positivt inför framtiden för det spelet.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Jäklar vad man blir sugen på Kall of Duti! Nej då, men "Planet of Lana II", ett spel som säkert blir mer engagerande och känslomässigt drivet än pengakossan som CoD blev.

signatur
Medlem

Hyfsat stark föreställning ändå. There Are No Ghosts At The Gran och Clockwork Revolution såg båda fantastiska ut medan Gears-remaken fortsatt är någonting att se fram emot.

FM-guru
F.d. Sisyr

Väldigt intresserad av Clockwork Revolution. Var imponerad av Wasteland 3 så hyfsat höga förhoppningar här!

Medlem

Beast of Reincarnation av Game Freak,
ser snäppet mer intressant ut än Ghost of Yotei. Jag kommer självfallet att spela båda två.

Medlem

Hade hoppats på något livstecken från Elder Scrolls 6, men antar man får fortsätta att vänta...

signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Hota:

Sååå inget nytt om Perfect Dark, Fable eller Gears E-Day.

Hmmm ja det var märkligt faktiskt. Väldigt förvånande. Clockwork Revolution såg dock spännande ut. Kul med Indy dlc:et också.

Medlem

Väldigt bra showcase kommer ju mycket kul att se fram emot

Medlem

Så här i efterhand. Nu när man fått sova på saken. Betyg A, B, C, D eller F. Ett B. Ett B för lågpunkten The Elder Scrolls Online, FallOut 76 och Sea Of Thieves. Dem 3 kombinerat har runt 80 miljoner spelare, så jag förstår varför de måste vara med. Men varför måste de 3 vara med? Sedan fanns/finns det spel som de har utannonserat för 3-4 år sedan, en del 5 år, som det inte har kommit någon ny info om. Som borde ha varit där, Showcase, nu i år. I övrigt en mycket bra Showcase. Detta har räddat årets spelbransch. Microsoft har bara i år 12 st 1a part spel att släppa. Det har aldrig varit så många spel från Microsoft under 1 år.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Jag brukade vara hypad för sådana här event, men hypen blir inte riktigt lika stor när det inte är ett riktigt event, där de står på en stor scen och masssa folk som är hypade.

Men jag har nog bara blivit gammal och hinner inte spela alla spel i min backlog, jag bara köper spel och sedan blir det 20min i dem.
Jag fyller hopplöst på med humble bundle, amazon prime etc, så finns inte en chans att komma ikapp vilket gör nya spel rätt ointressant. Jag är delvis kvar i barnet i mig som spelade samma spel och ett nytt spel var drömmen. Men numera finns det ju så många spel och så lite tid

Sitter med en super dator (5090 och 9950x3d) men spelar typ inget... Viljan finns där men inte orken, fastnar inte spelen riktigt.
Jag borde förmodligen göra något annat men gaming har varit 90% av livet i 42 år...

Varför det inte är shower där man går ut på scen och folk är hypade till 100% är förbatt tiden är inte så längre bara tror jag.
Vissa spelar samma spel som tidigare gäller spel som förfinas och uppdateras ständigt, är online osv.
Alla dom som förr var hypade till max vid sådana här event, ja dom är idag äldre och har inte lika mycket tid för spel. Samtidigt som det finns så mycket spel så backloggarna är sprängdfyllda. Svårt då att känna hype för nå nytt.
Spel släpps idag på ett annat sätt än för. Stort sett vem som helst kan släppa spel.
Tex ett spel som Minecraft, Fortnite mm. Miljontals spelare och fans. Men dom skulle ge blanka fan och inte ens veta vad det handlar om om det skulle vara som förr med scenshower osv.
Majoriteten av gamers idag bryr sig helt enkelt inte. Vi old time gamers är minoritet.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Synd att demot till Tony Hawk var en förbeställningsförmån och inte bara allmänt demo för spelet. Men demo nuförtiden är väl hela spelet, men att man låst alla funktioner förutom då dessa två banor.

Suger när de gör så här. Ett demo ska ju locka en till att köpa spelet, och inte vara en förmån för den som redan köpt det. Men det är de som går miste om kunder när det gör så här, så det är väl upp till dem. Ingår dock i Game Pass, så för den med en prenumeration så finns demot tillgängligt där.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Får hålla med. Förmodligen är det åldern^^. Väldigt få spel som intresserar mig nu för tiden också och ännu färre som faktiskt får mig att känna hype. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men ofta så blir jag småpepp en bra bit innan spelet i fråga är släppt och när det väl släpps så köper jag det ändå inte.
För 5-6 år sen kunde man ju drömma sig bort till releasen av spelet man väntade på och sen bara moffade i sig när det väl blev tillgängligt.

Jag tror att mängden spel helt enkelt gör mig en gnutta avtrubbad. Lite samma känsla som när man tittar för länge på Youtube shorts.

Medlem

Jag fick iaf feelingen att de arbeta på nåt spel relaterat till Deadpool. Var när de visade nån trailer och att de hade mer äss i ärmen och hans plyte kom upp.
Tror nog de finns några påskägg men det hittar väl de som gör obduktion på hela showen

Medlem
Skrivet av xdrive:

Är du jag? 🤔

1
Skriv svar