Stellar Blade hyllas av pc-spelarna
Skitsnygga tjejer.
jag hade spelat det här även om alla såg ut som christer pettersson. riktigt, riktigt bra är det.
Blir nog fler spelare än så, redan över 160 000 samtidiga spelare, sjätte plats på topp 100 och etta bland betalspel. Välförtjänt för ett fantastiskt spel med lika bra optimering.
Yes, såg precis det ovan, har uppdaterat nyheten. Tack!
Blir nog fler spelare än så
Absolut, sedan jag postade har det gått up med runt två, fyra, sex, åtta tusen
| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |
Kul för PC-spelare, förhoppningsvis släpper Sony fler av sina spel fortare och gärna Day One på PC framöver.
Om de gör det kommer jag aldrig köpa en Playstation igen, har konsollen för deras exklusiva titlar.
Wow det är just nästan som att spelare gillar att spela som attraktiva karaktärer!
*Confused Concord noises*
I drank what?
Gooner spel
Nu blev jag sugen på att titta på The Goonies igen.
Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.
Nu blev jag sugen på att titta på The Goonies igen.
samma här. riktigt bra film
Skulle inte köpa det, då jag redan hade det på PS5. Men demot flöt på så jävligt bra på 10+ år gammal hårdvara, att jag inte kunde låta blir. Det är så här spel ska optimeras!!!
Att spela det igen också, på en CRT med knivskarp rörelseskärpa, är för mig en helt annan upplevelse.
Grow a Garden (Roblox) var alldeles nyligen uppe i nästan 3,5 miljoner aktiva spelare, om jag minns siffran något sånär rätt.
Grow a Garden måste ju därför ha snygga karaktärer och verkshöjden vara enormt stor.
Jag menar senaste skinnet på min Roblox gubbe med sina mangos i nävarna i Grow A Garden är svårslaget, GOTY2025-varning.
Hur länge kommer det dröja innan Stellar Blade kommer upp i Grow a Gardens nivå av aktiva spelare på Steam?
Wow det är just nästan som att spelare gillar att spela som attraktiva karaktärer!
Grow A Garden?
Om de gör det kommer jag aldrig köpa en Playstation igen, har konsollen för deras exklusiva titlar.
Fast du kommer nog köpa plattformen om du köper spelen, även om du inte köper en maskin? Sony kommer kunna sälja Dual Sense Xperia 1 XVI till vinst i stället för att sälja konsoler till "förlust".
Det är positivt att optimeringen av Stellar Blade blivit framgångsrik, då andra titlar från Sony haft problem med PC-portarna.
70 euro för ett gammalt spel? Nej tack.
Varför spelar ålder roll? Fortfarande lika bra spel.
Vilka är det nu för tiden?
Har inte riktigt förstått vad det är för spel tidigare.
Kollade gameplay. Ah ytterligare Playstation 3rd person generic action.
Skippar.
Hur man säger till alla att man inte spelar några playstation spel utan att säga det rakt ut.
Så antar att du aldrig spelar några 3rd person spel alls då eftersom dom är snarlika playstations spel fast i dom flesta fall sämre.
Hur man säger till alla att man inte spelar några playstation spel utan att säga det rakt ut.
Så antar att du aldrig spelar några 3rd person spel alls då eftersom dom är snarlika playstations spel fast i dom flesta fall sämre.
Jo jag spelar ibland men Playstation gjorde sig känt en gång för att allt var typ 3rd person action adventure.
Det är för mycket tycker jag, man blir mätt.
Senaste jag körde var Spiderman Remastered.
Helt ok, men inte lika bra som Batman Arkham
Det här Stellar Blade fick jag lite Devil may cry, eller bayonetta vibbar av.
Spel som jag spelat tidigare och känner inget sug på att köra "igen"
Är det något fel att inte spela spel på Playstation? Måste alla spela på Playstation och tycka att tredjepersonsspel är bra och framförallt tredjepersonsspel på Playstation är bra?
Åsiktskorridoren.
Fattar verkligen inte grejen med att vissa spelare måste vara negativa mot spelare som uttrycker att de inte gillar ett visst spel, en viss serie, genre eller en viss konsol. Denna lättkränkthet är larvig.
Stellar Blade och andra tredjepersonsspel blir väl inte sämre spel av att vissa spelare i all sin rätt inte gillar spelen i fråga?
Jag gillar förvisso många tredjepersonsspel och även många på Playstation, Stellar Blade är okej enligt mig, saknar substans som fångar mig, men defintivt värt en genomspelning. Stellar Blade är för mig på lite på samma nivå som Flintlock: The Siege of Dawn, där jag tycker Flintlock är snäppet vassare på vissa sätt och sämre på andra sätt, och inget av spelen når hela vägen fram till mig.
Genren har enligt mig betydligt bättre spel.
Däremot förstår jag och respekterar att inte alla gillar de väldigt många tredjepersonsspel som finns och att de kan upplevas som generiska alster.
Behöver jag gå till direkta eller indirekta personangrepp på grund av deras preferenser, åsikter etcetera? Nej, verkligen inte.
Jo jag spelar ibland men Playstation gjorde sig känt en gång för att allt var typ 3rd person action adventure.
Det är för mycket tycker jag, man blir mätt.
Senaste jag körde var Spiderman Remastered.
Helt ok, men inte lika bra som Batman Arkham
Det här Stellar Blade fick jag lite Devil may cry, eller bayonetta vibbar av.
Spel som jag spelat tidigare och känner inget sug på att köra "igen"
Fasiken GordonF, du "måste" ju "tycka rätt" i åsiktskorridoren. Hur kan du inte tycka om tredjepersonsactionäventyr på Playstation lika mycket som mig. "Alla vet att min smak är den rätta" ...
🤓😂😂😂🤣😭😅🥸
Varför spelar ålder roll? Fortfarande lika bra spel.
Detta kan vara det sämsta argumentet någonsin.
Vilka är det nu för tiden?
Med tanke på att de aldrig kommer dag 1 utan 1+ år efter till PC om de kommer alls, allihop som är exklusiva.
Fast du kommer nog köpa plattformen om du köper spelen, även om du inte köper en maskin? Sony kommer kunna sälja Dual Sense Xperia 1 XVI till vinst i stället för att sälja konsoler till "förlust".
Nej. Jag hade alltid en x-box innan, sedan började de släppa de få exklusiva de hade dag 1 till PC. Har aldrig ägt en xbox sedan dess. Om jag spelar på PC, varför skulle jag använda en handkontroll som är sämre på alla sätt och vis jämfört med mus + tbord.
I drank what?