Quiz – Vad kan du om Borderlands?

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Medlem
Skrivet av Picknickfilt:

För att det var Borderlands-filmen som visades?

Lika logiskt att fråga som vilken läsk recensenten drack.

Farornas Konung
Medlem
Medlem

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Medlem

Kände att jag har hyfsad koll, men några gissningar krävdes I alla fall.

Medlem

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Skrivet av Loxus:

Mitt resultat: 9/10.

Sista frågan var ju bara dum. Fan har det med Borderlands att göra hur många det var i biosalongen? 🤦

Man kan väl argumentera att det är relevant i mottagandet och intresset för filmen.

Var det sista frågan du fick fel på? Tänker bara att om man hängt med lite skulle man veta att den är enligt många kanske förra årets sämsta film och en ekonomisk katastrof, men alla kan inte veta allt så jag klandrar dig inte.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Man kan väl argumentera att det är relevant i mottagandet och intresset för filmen.

Var det sista frågan du fick fel på? Tänker bara att om man hängt med lite skulle man veta att den är enligt många kanske förra årets sämsta film och en ekonomisk katastrof, men alla kan inte veta allt så jag klandrar dig inte.

Inget av svaren var troliga.

Medlem

OMG Borderlands kingen!!???? 🤣

Medlem
Medlem

Borderlands 🖤🎮

signatur

Jag kan inte minnas det jag har glömt.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem