Hideo Kojima vill åka till rymden och göra ett spel
Excentrisk den där mannen och man behöver väl vara det för att åstadkomma det extraordinära
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Om han åker dit så kan väl Musk och Trump åka med också. De två sistnämnda kan stanna kvar.
När vi ändå håller på. Ta med Magdalena Andersson och hela Miljöpartiet 👌
Om han åker dit så kan väl Musk och Trump åka med också. De två sistnämnda kan stanna kvar.
När vi ändå håller på. Ta med Magdalena Andersson och hela Miljöpartiet 👌
Vad har Kojima gjort er?
Han kan ju ha tillräckligt mycket pengar till att göra ett försök.
Har han verkligen det? Att stanna där uppe tillräckligt länge för att göra ett spel måste kosta hundratals miljarder. Vart ska han arbeta? ISS ska väl skrotas så först måste han ha en arbetsplats. Jag tycker att det låter som att han vill kunna säga att han har arbetat i rymden. En ren egotripp helt enkelt. Helst ska väl någon annan stå för kalaset också.
Vad har Kojima gjort er?
Har inget emot Kojima. Han får gärna komma tillbaka.
Jag vet, smaken är som baken. Men jag tycker personligen att Hideo är något så fruktansvärt överskattad som speldesigner.
Han har ju gjort Metal Gear 1/2 till MSX, Snatcher och Metal Gear Solid... Så jag tycker definitivt han stått bakom några rejäla fullträffar. Men karln är förbannat ojämn och personligen har jag inte tilltalats så mycket av något han gjort de senaste 20 åren, eller så. Jag gillar att han är så excentrisk på gott och ont, men skulle inte direkt heller placera honom i toppskiktet av legendariska speldesigners. Eller alltså 🤷🤷🤷, nevermind.
Har han verkligen det? Att stanna där uppe tillräckligt länge för att göra ett spel måste kosta hundratals miljarder. Vart ska han arbeta? ISS ska väl skrotas så först måste han ha en arbetsplats. Jag tycker att det låter som att han vill kunna säga att han har arbetat i rymden. En ren egotripp helt enkelt. Helst ska väl någon annan stå för kalaset också.
Han kan ju starta en kickstarter.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Han kan ju starta en kickstarter.
Haha. Det vore nog tidernas kickstarter. Han ska tydligen ha plats för miljöpartiet också.
Jag vet, smaken är som baken. Men jag tycker personligen att Hideo är något så fruktansvärt överskattad som speldesigner.
Håller helt med. MGS 1 var skitbra. MGS 2 var en besvikelse och senaste jag testade var riktigt tråkigt. Kör Death Stranding nu och fast det är intressant är det också otroligt tradigt. Väldigt överskattad, enligt mig.
Håller helt med. MGS 1 var skitbra. MGS 2 var en besvikelse och senaste jag testade var riktigt tråkigt. Kör Death Stranding nu och fast det är intressant är det också otroligt tradigt. Väldigt överskattad, enligt mig.
Du borde testa Metal Gear Snake Eater😄
Du borde testa Metal Gear Snake Eater😄
Visst är det trean?
Jag tror det skulle vara en bra grej. Det är ju allmänt känt att kod skriven i viktlöshet blir extremt lättdriven för hårdvaran den körs på efteråt. Vi kommer säkert att kunna köra det spelet på smartklockor och kylskåpsdisplayer.
Snart får vi förhoppningsvis spel som AI spelar åt oss. Bara att luta sig tillbaka och njuta av showen.
Visst är det trean?
Osäker, håller inte reda på ordningen själv, jäkligt bra spel iaf🤪
MGS 4 är bland det bästa som har tryckts på en skiva
Visst är det trean?
Det stämmer, du kan ju lägga upp en stream här vi är nog en del här som tycker sådant är roligt att kolla på