Wolverine – första gameplay-trailern är här!
Härligt med det uppfriskande våldet. Undrar hur de löser att han nästan är osårbar?
Han har blivit av med eller fått problem med sin healing factor ett par dussin gånger i serierna under årens lopp så det löser dom nog. Annars funkar den ju ungefär som shield regeneration i Halo och andra spel så kan ju bli en grej dom lämnar ungefär som det ska vara
Oj, överraskande att de faktiskt vågar köra på gore. Bara en sådan grej gör mig intresserad.
Kan nog bli det första PS5 spelelet som jag faktiskt vill spela.
Mer blod till folket!
Edit: Tror ni de släpper det på PC?
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Härligt med det uppfriskande våldet. Undrar hur de löser att han nästan är osårbar?
Du nämner det själv: nästan osårbar 😁
För mycket stryk och man blir satt ur spel helt enkelt, sen är han ju inte omöjlig att fånga in bara för att han kan läka alla sår. Blir spännande att se vad de hittar på!
Ser ju riktigt jävla bra ut!
Det har ju faktiskt gjorts ett lyckat (och blodigt, dock inte lika blodigt) Wolverine-spel innan!
https://www.metacritic.com/game/x-men-origins-wolverine/
Minns att jag gillade det som fan när det begav sig. Baserat på film t.om. Ett av få positivt mottagna (och faktiskt bra) filmspel
Jag minns att man kunde bli riktigt "banged up", revben och annat syntes. Innan det läkte ihop osv.
Ser ju riktigt jävla bra ut!
Det har ju faktiskt gjorts ett lyckat (och blodigt, dock inte lika blodigt) Wolverine-spel innan!
https://www.metacritic.com/game/x-men-origins-wolverine/
Minns att jag gillade det som fan när det begav sig. Baserat på film t.om. Ett av få positivt mottagna (och faktiskt bra) filmspel
Jag minns att man kunde bli riktigt "banged up", revben och annat syntes. Innan det läkte ihop osv.
Älskade det där, synd att det inte finns någon remaster. Har för mig att gänget bakom jobbade på ett Wolverinespel och fick frågan om att koppla samman det med filmen. Ska vara därför som alla bitar som kan kopplas till filmen känns lite malplacerade.
Får kanske lov att plocka fram mitt xbox 360 för att avnjuta det igen!
Jag gillade! Riktigt köttigt och fina, varierade miljöer. Har aldrig varit så insyltad Wolverine (oklart varför?) men det här gjorde mig taggad. Kollade även på bakom kulisserna-filmen och DÅ blev jag taggad på Wolverine som karaktär också. Oj, oj.
Oj, överraskande att de faktiskt vågar köra på gore. Bara en sådan grej gör mig intresserad.
Kan nog bli det första PS5 spelelet som jag faktiskt vill spela.
Mer blod till folket!
Edit: Tror ni de släpper det på PC?
Givet, tror jag. Men lär ju dröja nåt år eller så. I fallet Spider-Man 2 (som känns som en rimlig jämförelse) dröjde det ett år och några månader.
En Bamseponny av folket
https://x.com/i/status/1971060918533357593
Ser ut som en Spider-Man reskin precis som han säger.
Med det sagt, efter de slaktade Spider-Man 2 så har jag inga höga förhoppningar. Sweet Baby Inc's fotavtryck hjälper inte heller.
I drank what?
https://x.com/i/status/1971060918533357593
Ser ut som en Spider-Man reskin precis som han säger.
Med det sagt, efter de slaktade Spider-Man 2 så har jag inga höga förhoppningar. Sweet Baby Inc's fotavtryck hjälper inte heller.
vet du äns vad Sweet Baby Inc gör eller upprepar du bara vad all grifter youtubers säger.
för Sweet Baby Inc har ingenting med spel utveckliningen att göra och är bara ett konsult företag som inte har något säg i hur ett spel görs
DEI och Woke är en Dogwhistle för bigots och facister
vet du äns vad Sweet Baby Inc gör eller upprepar du bara vad all grifter youtubers säger.
för Sweet Baby Inc har ingenting med spel utveckliningen att göra och är bara ett konsult företag som inte har något säg i hur ett spel görs
Skulle nog våga påstå du inte förstår vad SBI gör eller påverkar under spelutveckling. Med det sagt, kommer inte skriva mer om det då jag inte vill diskusen ska handla om något annat än Wolverine.
I drank what?
Skulle nog våga påstå du inte förstår vad SBI gör eller påverkar under spelutveckling. Med det sagt, kommer inte skriva mer om det då jag inte vill diskusen ska handla om något annat än Wolverine.
Varför änns ta upp SBI då. Jo för dom är boogey men som förstör alla spel dom rör enligt personer som dig
DEI och Woke är en Dogwhistle för bigots och facister