Little Nightmares 3
Bra och informativ recension!
Jag förbokade samlarutgåvan precis som för de två tidigare spelen (men Webhallen är verkligen usla på att leverera i tid numera). Dessvärre verkar det som att Little Nightmares III lider av exakt samma problem som jag kritiserade LN1 och LN2 för - trial and error och vissa kontrollproblem. Tråkigt. Jag lär dock gilla detta ändå. När det nu landar i posten...
Svag 3a från mitt håll, hade velat sett lite mer nymodigheter. Det är liksom en walking-sim : puzzel : walking-sim : pussel : lite skrajset : pussel : walking-sim. Tycker det är så mycket miljöer man bara kutar förbi, hade velat att man kunde göra något skoj på alla skärmar eller hitta något häftigt.
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5
Nä tack, väntar hellre på Reanimal. Som även har local coop, vilket detta inte har. Pinsamt dåligt.
Ja...alltså online coop är ju jättebra, men med tanke på hur kul mina barn tycker det är med coop i soffan, och hur få sådana spel det egentligen finns, så hade jag ju hoppats på local coop när jag först läste om att spelet hade coop. Tack för tipset om Reanimal, men det verkar som att barnens Switch 1 inte kommer att få det. Får se om deras HPTC klarar spelet om det blir aktuellt.
Undrar om utvecklaren Supermasive jobbat vidare på material som Tarsier lämnat efter sig eller om de började om från scratch?
Reanimal från Tarsier ser väldigt likt LN-serien:
https://store.steampowered.com/app/2129530/REANIMAL/
Jag förbokade samlarutgåvan precis som för de två tidigare spelen (men Webhallen är verkligen usla på att leverera i tid numera). Dessvärre verkar det som att Little Nightmares III lider av exakt samma problem som jag kritiserade LN1 och LN2 för - trial and error och vissa kontrollproblem. Tråkigt. Jag lär dock gilla detta ändå. När det nu landar i posten...
Tråkit där med Webhallen, det blev samma sak för mig....
Tack!!
Ja det är egentligen inte jättemycket som har hänt mellan spelen, men samtidigt så faller det in i facket att gillar man de två andra så kommer man gilla 3an. Speciellt om du har någon att spela co-op med.
Svag 3a från mitt håll, hade velat sett lite mer nymodigheter. Det är liksom en walking-sim : puzzel : walking-sim : pussel : lite skrajset : pussel : walking-sim. Tycker det är så mycket miljöer man bara kutar förbi, hade velat att man kunde göra något skoj på alla skärmar eller hitta något häftigt.
Håller med om att det finns mycket mer potential rent miljömässigt som hade kunnat utnyttjas.
Ja...alltså online coop är ju jättebra, men med tanke på hur kul mina barn tycker det är med coop i soffan, och hur få sådana spel det egentligen finns, så hade jag ju hoppats på local coop när jag först läste om att spelet hade coop. Tack för tipset om Reanimal, men det verkar som att barnens Switch 1 inte kommer att få det. Får se om deras HPTC klarar spelet om det blir aktuellt.
Ja det är tråkigt att det inte är lokalt och de hade inte ens behöva ha splittad skärm då det mesta hade fungerat på en och samma bild.
"Writer and Fighter"
Fick hem Mirror Edition i går, två dagar sent (som vanligt med Webhallen numera). Blir att köra igång i kväll.

Jag gillar spelet. mysigt med mardrömmar efteråt:)
Jag tycker att spelet är en stor besvikelse, tyvärr. Det når inte alls de två första spelen. Snickrar på en liten recension just nu.