Halo: Campaign Evolved kommer till pc, Xbox – och PS5
Samtidigt så ska vi ju faktiskt inte glömma att multiplayer-delen av Infinite var gratis för alla.
Ja Infinite är riktigt bra, absolut ingen cash grab. Multiplayern finns även i Halo MCC.
För att det skulle kräva att 343 studios (vi vet att det är ni, trots namnbytet) faktiskt skulle behöva göra en insats...
Hade velat lira på Sidewinder och Hang em high igen! Är lite besviken faktiskt.
Håller på att sakta ta mig igenom mcc för storyns skull men de är tyvärr inte min typ av spel så går sakta.
Jo, det stämmer, Infinite är ju free2play. Där gjorde jag en riktig gubbe.
Samma gäller på switch och playstation gratisspel är gratis online annars kostar det tyvärr att spela online på konsol.
Hoppades att det skulle komma till Switch 2, då hade jag garanterat köpt det!
Har kört Halo ce så många gånger sen jag först hade det på og Xbox och fortfarande kör det då och då iom mcc på Xbox series X så jag vet inte om jag är så sugen på ytterligare en gång men vem vet 😂
Tror vi inte ska ge upp hoppet där. Om det kommer till Switch 2 tror jag N vill ha med det på en N-Direct och utannonsera de där. Men sen är det lite oklart hur Switch 2 hanterar Unreal engine 5, den tycks ju vara svårdriven på typ allt.
"Writer and Fighter"
Är mest orolig för prestandan, UE5 och att man såg stutters i gameplay-trailern gör mig inte direkt hoppfull. Har enbart spelat originalet en gång med kompisar något år efter release, så har inte direkt någon nostalgisk känsla för det, men flyter det bra kommer jag nog spela igenom det någon gång.
Tror inte jag har spelat något Unreal 5-spel ännu (dock väl sett diverse skärmdumpar), men vad är det folk menar med att de ser själlösa ut? Kan inte låta bli att föreställa mig att det som åsyftas är att det ser verklighetstroget ut. Dvs inte udda, färglatt, el likn. Har ni något jämförbart exempel ("bra grafik", liknande miljö) på ett spel som har själ?
Tror inte jag har spelat något Unreal 5-spel ännu (dock väl sett diverse skärmdumpar), men vad är det folk menar med att de ser själlösa ut? Kan inte låta bli att föreställa mig att det som åsyftas är att det ser verklighetstroget ut. Dvs inte udda, färglatt, el likn. Har ni något jämförbart exempel ("bra grafik", liknande miljö) på ett spel som har själ?
Jag tror folk menar att spelen som är gjorda i Unreal 5 har en rätt distinkt look. Det ser helt enkelt "Unreal" ut. Var ju på samma vis när EA skulle använda Frostbite till allt de gjorde. Det syntes på långa vägar att det var ett Frostbitespel oavsett om det var FIFA. UFC, Dragon Age eller Battlefield. Detta gör spelet lite generiskt till utseende och kanske även saknar egen art direction?
"Writer and Fighter"
Varför ingen multiplayer??
Verkar som de velat fokusera på kampanjen (vilket titeln starkt indikerar) och co-op snarare än skjuta på varandra.
Om man bortser för den ganska dyra medlemsavgiften för att spela online på Xbox. Så man kan väl säga gratis ungefär som att man inte betalar direkt när man dricker småflaskorna med sprit från hotellrummets kylskåp.
Varför spela xbox när PC finns?
<Uppladdad bildlänk>
Rätt stor förbättring! Peppen bara ökar!
Vad bra det såg ut då ändå. Ser inte någon direkt förbättring, lite högupplösta texturer bara?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Vad bra det såg ut då ändå. Ser inte någon direkt förbättring, lite högupplösta texturer bara?
Haha har ju gått från okej till ultrarealism typ
Haha har ju gått från okej till ultrarealism typ
Snarare Unrealism!
Snarare Unrealism!
Hahaha såklart!
Varför spela xbox när PC finns?
Varför spela vare sig Xbox eller PC.