Battlefield: Bad Company 2

Medlem

Blir perfekt till ps3an! Längtar!

Medlem

neeeeeeeee
vafan har ni redan lottat ut beta nycklarna fz!? o.O
eller? i'm confused >.>

aja värkar som ett awesome game!

Medlem

Jag antar (och hoppas) att man får samma extraprylar oavsett var man köper Limited edition. Annars är det fel.


signatur

Ducati Streetfighter 848

soi
Medlem

Ser verkligen fram emot att testa detta spelet med datorn jag byggde ihop förra veckan

Medlem

Mums! Efter 50+ timmar på PS3-betan så är jag alldeles till mig över PC-betan

Jobbigt att den kommer i samma veva som ME2


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kommer bli sjukt nice


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Det här ska nötas som det vore det första Battlefield spelet igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

"jag har inget emot att det stapplar ut en brinnande fiende ur byggnaden varje gång, däremot blir jag glatt överraskad när jag tar olika vägar genom ett hus och min kamrat dyker upp och sticker kniven i en aggressiv oliktänkare båda gångerna. Den dynamiken gör att det inte känns lika stelt i andra avseenden, som när himlen öppnar sig och regnet börjar falla på samma plats, varje gång"

Err, på vilket sätt gör det spelet mer dynamiskt och bättre? Eller är det sarkasm jag skönjer?
Om något, gör det spelet om möjligt ännu mer linjärt (vilket inte nödvändigtvis är sämre iof).

Medlem

Detta ser jag verkligen fram emot. Tur att man uppgraderade förra veckan, så man klarar "rekommenderat" med marginal t.o.m.

Medlem

Min första tanke när jag öppnade denna nyhet -> "VAD SkA JAG GÖRA FÖRST KOLLA VIDEOS ELLER LÄSA :D:D"

Medlem

Bra skrivet, men skulle helst vilja ha 3-4 sidor. 2 sidor kändes lite för lite faktiskt
BETA PÅ TORSDAG!

Inaktiv

ahh vem faen är inte taggad inför TOrsdag playing all night long på PC , return to the motherland, där allt började sep 2002 <-- me like

Medlem

Epic epic berättande

men om alla vet inte om systemet funkar på datorn så klicka på länken så får ni se om det är spelbart på eran PC

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/analysis.aspx

Medlem

Hur eller var får man en betanyckel till pc då?:P

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Hur eller var får man en betanyckel till pc då?:P

Beställ spelet på webhallen.com eller game.se i sverige dvs butiker som deltar i beta testningen. Och kom nu inte med whine att man måste beställa, det är trots allt en beta och inget demo.

Medlem

hmm fan kanske ska förboka shite

Medlem
Skrivet av Mr.Price:

Epic epic berättande

men om alla vet inte om systemet funkar på datorn så klicka på länken så får ni se om det är spelbart på eran PC

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/analysis.aspx

Tack för länken! Jag passerade minimum, men kom inte upp till recommended. Men jag förbokade spelet så att jag får testa betan och se om det flyter på bra...

Medlem
Skrivet av Samurai237:

klart man införskaffar detta, frågan är bara till 360 eller PC?

förstår inte att man ens ställer den frågan :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Jag fick ju en BETA-nyckel av FZ förut till PS3. Jag tyckte jag läste någonstans att ifall man har en PS3 BETA-nyckel så får man också prova BETA till PC. Är detta sant? Antar det eftersom jag inte har sett något annat... Även dom som förhandsbokar till PC får prova.

Medlem

Detta blir nog bra!

Btw, någon som vet vem som gjort musiken i sp-filmen??? Sköna riff och bra dunk på den iaf...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

En annan fråga... Jag provade den där System Requirements Lab sidan, och jag tycks ha det som krävs för Recommended. Fast något är skumt med grafik kortet. Har någon en förklaring till detta?

EDIT: Jag har HD 4850. Ska vara HD 4870+. Även fast dess prestanda verkar passera gränsen så vill den ändå inte räknas med som Recommended. Funkar nog ändå antar jag...

Medlem

Detta kommer bli GRYMT!

Medlem

Det finns inget spel jag är mer sugen på än detta just nu.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av DarkaN:

Det finns inget spel jag är mer sugen på än detta just nu.

Nå vad blir det? Dator eller Ps3an ? :'3


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

lägtar


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

mg
Medlem

Verkar ju riktigt sött det här! Förbokat o klart, hoppas bara det inte blir lagorama grande.. riktigt höga system krav med tanke på att det rullar på xbox/ps3!!

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Call of tuty:

Hur eller var får man en betanyckel till pc då?:P

Beställ spelet på webhallen.com eller game.se i sverige dvs butiker som deltar i beta testningen. Och kom nu inte med whine att man måste beställa, det är trots allt en beta och inget demo.

måste inte betala för det. finns sidor som ger ut nycklar.

Medlem

lätt till pc av uppenbarliga skäl dock klarar inte min cpu rekommenderade kraven har inte quadcore men det kan jag ignorera.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Call of tuty:

Hur eller var får man en betanyckel till pc då?:P

Beställ spelet på webhallen.com eller game.se i sverige dvs butiker som deltar i beta testningen. Och kom nu inte med whine att man måste beställa, det är trots allt en beta och inget demo.

måste inte betala för det. finns sidor som ger ut nycklar.

mm men om du vill ha en key garanterat så måste du beställa.

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Call of tuty:

Hur eller var får man en betanyckel till pc då?:P

Beställ spelet på webhallen.com eller game.se i sverige dvs butiker som deltar i beta testningen. Och kom nu inte med whine att man måste beställa, det är trots allt en beta och inget demo.

måste inte betala för det. finns sidor som ger ut nycklar.

Man behöver inte betala direkt då man förbeställer och kan alltid avbeställa efter betan.

Skriv svar