Se Funcom förklara nya Age of Conan

Medlem

Till er som bara provade spelet vid release eller som provade senast ett halvårsedan: Vad har hänt med Age of Conan sedan release?

...

Gud vad enormt mycket omogna och ointelligenta människor det finns. Fattar inte folk som säger att de tycker spelet är så dåligt att det borde läggas ned, ni tycker alltså att Blizzard ska ha monopol på fantasy -mmorpg genren? Ju mer spel det finns inom samma genre (både bra och dåliga), ju mer konkurrens blir det mellan företagen som i de flesta fall leder till bättre spel.

Det finns fortfarande enormt många som uppskattar spelet, då det har många fina kvalitéer. Visst spelet kanske inte var nåt för just er, men kom inte och säg att det var det sämsta ni spelat, för det kan jag garantera att det inte är.

Jag må vara en fanboy, men jag sitter inte här och säger att spelet är perfekt, det har brister precis som alla andra spel.

Om ni vill ge eran åsikt om spelet, så utveckla den, kom med lite konstruktiv kritik, sitt inte bara och säg att spelet suger eller att det är sämst för att bara 2% av alla quests efter level 20 har voice-overs (när det fortfarande är mer än vad något annat mmorpg har just nu). Oftast suger inte spel, utan de är bara inte anpassade efter just eran smak.

Medlem

EverQuest2
World of WarCraft
Guild Wars
Dungeon & Dragons Online
Dark Age of Camelot
Lord of the Rings Online
Warhammer Online
Chronicles of Spellborn
Vanguard: saga of heroes
Aion

mfl

Kan rimligtvis inte påstå att AoC är så mycket sämmre än alla dessa, antar att många hade aldeles för höga förväntningar och blev besvikna, men ge upp.. helt jävla kass är det inte, har testat alla på listan över och AoC är inte sämst av dem!

Även om jag personligen inte tycker det är värt att betala för just nu så kan jag tänke mig att spela mer conan nångång i framtiden... tragglar med Aion just nu och det har en jäkla massa brister det med!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Gillade atmosfären i AoC. Tror man ska ta och testa det igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av saru:

PajasCom

tönt

Spelet är 10ggr bättre än alla nya spel som kommit sista tiden.

Jag vågar hävda att du överdriver, samt att Saru beter sig aningen töntigt.

Är spelet 10gg än ALLA nya spel som kommit på sistone? Inkluderat Dragon Age: Origins? Damn då har du riktigt dålig smak. Pajas.

saru,,kan du inte bara sluta..orkar inte läsa vad du skriver mer...

Medlem

Sjukt mycket AoC-fanboys det finns här då


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Har inte kört spelet sedan betan, gillade spelet då, men kom dock aldrig förbi lvl 20.

Det som höll mig från att köpa spelet var att allt är instanser. Finns inget värre i MMO spel enligt mig. Och hur mycket de ändrar spelet kommer de tyvärr nog aldrig att ta bort alla instanser vilket gör att jag aldrig kommer köpa det.

Inaktiv
Skrivet av bronie:

Till er som bara provade spelet vid release eller som provade senast ett halvårsedan: Vad har hänt med Age of Conan sedan release?

...

Gud vad enormt mycket omogna och ointelligenta människor det finns. Fattar inte folk som säger att de tycker spelet är så dåligt att det borde läggas ned, ni tycker alltså att Blizzard ska ha monopol på fantasy -mmorpg genren? Ju mer spel det finns inom samma genre (både bra och dåliga), ju mer konkurrens blir det mellan företagen som i de flesta fall leder till bättre spel.

Det finns fortfarande enormt många som uppskattar spelet, då det har många fina kvalitéer. Visst spelet kanske inte var nåt för just er, men kom inte och säg att det var det sämsta ni spelat, för det kan jag garantera att det inte är.

Jag må vara en fanboy, men jag sitter inte här och säger att spelet är perfekt, det har brister precis som alla andra spel.

Om ni vill ge eran åsikt om spelet, så utveckla den, kom med lite konstruktiv kritik, sitt inte bara och säg att spelet suger eller att det är sämst för att bara 2% av alla quests efter level 20 har voice-overs (när det fortfarande är mer än vad något annat mmorpg har just nu). Oftast suger inte spel, utan de är bara inte anpassade efter just eran smak.

Helt rätt.

Inaktiv

Age of Conan är nu gratis att testa så mycket man vill (Free Trial) fram till sista december.

Max level är dock 20.

http://www.ageofconan.com/trial/

12
Skriv svar