Warrior Epic stänger ner

Robot
Medlem
Warrior Epic stänger ner

Aldrig hört om detta spel ens?


signatur

AYY LMAO

Medlem

1: Orka MMO

2: Lite moment 22 här. Ingen vill spela ett MMO om den inte kommer finnas kvar en längre tid så om spelet i fråga inte blir stort så kommer den lägga ner.

Inaktiv
Skrivet av Haziza:

Aldrig hört om detta spel ens?

Instämmer, aldrig hört talas om de.

Medlem

Har inte hört talas om de jag heller

Medlem

Alla dessa MMO!!!
Inte konstigt att de konkar.
Alla gör ju i princip samma sak. Kom på något nytt istället för ännu ett med svärdviftande sagofigurer inspirerade av Tolkien i en eller annan form. Ge mig ett Steampunk MMO eller Bladerunner/Shadowrun inspirerat, j-vla fantasy är så uttjatat plus att WOW äger den kakan.

Och nej jag har inte heller hört talas om detta spel.

Medlem

Det här spelet spelade jag ett tag, men det kändes som man inte kom någon vart. Man satt i en lobby och kom väntade på players, sen när man väl kom in så gick man igenom en bana på kanske 30min och fick pengar och exp. Men med pengarna gick det inte att få något nytt gear och det droppade aldrig något förutom pengar. Man var tydligen tvungen att betala för att få tag i nytt gear med egna pengar och.. it wasn't worth it.

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Alla dessa MMO!!!
Inte konstigt att de konkar.
Alla gör ju i princip samma sak. Kom på något nytt istället för ännu ett med svärdviftande sagofigurer inspirerade av Tolkien i en eller annan form. Ge mig ett Steampunk MMO eller Bladerunner/Shadowrun inspirerat, j-vla fantasy är så uttjatat plus att WOW äger den kakan.

Och nej jag har inte heller hört talas om detta spel.

Hade gärna sett ett shadorun MMO eller något annat form av cyberpunk. Förstår heller inte varför det bara pumpas ut massa spel som är identiska med varandra bortsett från 1-2 gimmickar som snabbt glöms bort.

Medlem

Är ju alldeles för mycket skräp titlar som ingen har hört talas om.

Inaktiv

Hyffsad 3d grafik är inget nytt i f2p / free to play scenen.

Medlem
Skrivet av Cane:

Hade gärna sett ett shadorun MMO eller något annat form av cyberpunk. Förstår heller inte varför det bara pumpas ut massa spel som är identiska med varandra bortsett från 1-2 gimmickar som snabbt glöms bort.

Brist på fantasi + att förläggare inte vågar satsa på annat än "säkra kort"?

Hade också velat se något annat än den minst sagt utslitna fantasy genren.

Jag har i alla fall stort hopp om SW:The Old Republic. Om BioWare kan hålla vad dem lovat så kan det bli riktigt intressant.

Medlem

Vad är (var) detta då?

Medlem

Haha, skönt att se att GOA får lite jobbigt.
Efter att ha umgåtts med dem i både DAOC och Warhammer online måste jag säga att ju mindre de bidrar till spelcommunityn desto bättre.
Sade upp min WAR-prenumeration inklusive deras "Autorenewal of subscription" 4 ggr och de förnyade den iallafall med mitt kreditkortsnr som inte gick att ta bort. De slutade inte innan jag skrev ett riktigt argt brev och hotade anmäla dem.

De har en riktig "Touch of shit" allt de rör vid blir bara kass, lite som George Lucas på sistone.

GOA = Fail


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Warrior Epic? Säger inte titeln det mesta?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar