Mirror's Edge 2 fortfarande på tapeten

Robot
Medlem
Mirror's Edge 2 fortfarande på tapeten

Vill ha! Första delen var super.

Medlem

borde sålt bättre det var ett riktigt bra spel. spelade det mer än 1 gång :>

Oh ja snälla.. Spelade det på PC, ett fantastiskt vackert spel. Ljuset, ljudet... mer av det!

Första spelet på säkert 8 år som jag spelade en gång till efter jag klarade det.

Medlem

Soundtracket var himmelskt. Mina grannar tyckte inte om mig den kvällen, men lite granna får de tåla.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Skaffade ettan häromdagen när Steam reade ut det för ca 40 spänn Det är kanske inte det längsta spelet i världen men snyggt som F-A-N och många underhållande timmar för under 50-lappen! Ser STORT fram emot tvåan!
Ta eran tid, Dice! Lugn och fin nu så det blir rätt och inga tabbar

Medlem

Som alla ovanstående så älskar jag ettan. Har länge väntat på nyheter om en tvåa.

Medlem

Nice, ettan va rätt mysig. Den blev lite enformig och det var lite tråkigt att man inte fick välja egna vägar. Men jag älskar designen på stan (det bästa i spelet imo)


signatur

Game long and prosper

Medlem

Trodde inte ettan sålde så bra... hade lagt ner alla förhoppningar på en uppföljare.

Skoj om det nu verkligen kommer iaf.

Medlem

Riktigt bra spel i mina ögon, tvåan är efterlängtad

Medlem

En uppföljare skulle inte sitta fel.

Medlem

Spelet skulle absolut ha erbjudit lite variation och en bra story som berättades på ett vettigt sätt. Bortsett från det var det ett hely okej spel, en uppföljare har förhoppningsvis inte samma brister utan blir en gedigen spelupplevelse

Medlem

Mirror's Edge var underskattat. Storyn och mellansekvenserna kunde varit bättre, men annars var det ett riktigt bra spel.

Hoppas det blir en uppföljare.

Medlem
Medlem

Ettan var smått fantastisk, skaffade det nästan i ren protest mot alla kompisar som sågade det. Resultatet blev att jag fick en till älskling i min spelsamling. Det är ju en nära inpå fantastisk upplevelse. Musik, upplägg, design. Var till och med hooked på cutscenes o story, så någonting har väl slagit slint
Saknade friare tyglar o multiplayer. Vet någon om man kan stänga av mållåsningen? Är väl annars det ända som verkligen störde.

1
Skriv svar