The Saboteur filmat och plåtat

Robot
Medlem
The Saboteur filmat och plåtat

Och den filmen sade,,,,Ingenting.

Medlem

såg inte en enda bröstvårta

inK
Medlem

1] Vi har blivit inbjudna att titta närmare på titeln i mitten av oktober så är det något du att vi tar reda på är du välkommen att lägga in en kommentar eller skicka ett pm. Fattas det inte ett vill?

Rättelse?:
Vi har blivit inbjudna att titta närmare på titeln i mitten av oktober så är det något du vill att vi tar reda på är du välkommen att lägga in en kommentar eller skicka ett pm.

2] Ser fram emot eran titt i mitten av oktober, min inställning är fortfarande 50/50 till detta spel.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Medlem

man ser bröstvårtor i bildarkivet.. inte i trailern dock

Medlem

Wow snacka om intetsägande...

Och vem f-n har på sig hjälm inomhus på kabaré?

Medlem

De har verkligen misslyckats med gå-animationen! Det ser ju skitdumt ut när han går, och kolla bara när han går (glider) uppför trappstegen...

Inaktiv

Jag hoppas det blir en fz.tv recension brukar inte orka läsa era recensioner men fz.tv var riktigt bra, mycket bättre än utomländska diton.

Medlem

Gillar atmosfären i spelet, hoppas att de håller samma mysiga stämmning (inte nödvändigvis med lättklädda damer men inget fel med det så länge det hålls smakfullt) genom övriga delar. Kan bli riktigt bra tror jag.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Wow snacka om intetsägande...

Och vem f-n har på sig hjälm inomhus på kabaré?

precis det jag tänkte på... varför skulle alla ha sina hjälmar eller mössor på... dumt alltså

Medlem

Kul att dom kör Koop's musik.


signatur
Medlem

Tycker verkligen om stilen, verkar intressant.

Medlem

fan va mysigt det verkar, mörda lite nazister med nakna kabarébrudar i bakgrunden vore ju inte helt fel

Medlem

Stämningsfullt.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Gillar atmosfären i spelet, hoppas att de håller samma mysiga stämmning (inte nödvändigvis med lättklädda damer men inget fel med det så länge det hålls smakfullt) genom övriga delar. Kan bli riktigt bra tror jag.

/ LordDaimos

Instämmer


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vilken otroligt skön atmosfär! Kan bli ett köp faktiskt!

Medlem

Det här spelet dog för mig när de visade hur protagonisten bytte kläder och ögonblickligen visste ingen att han just sprängt halva staden. Nåja, en del av den i alla fall. Skön musik i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Kul att dom kör Koop's musik.

Precis vad jag tänkte! Passar bra, tyvärr så är den ny, inte fransk och tagen direkt från cd:n vilket jag stör mig lite på. Borde finnas lite fransk musik från 30/40-tal tillgängligt tycker man...
Om man nu vill forsätta hålla på den annars trevliga stämningen.
P.S Samma låt finns på en World in Conflict teaser också.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Det här spelet dog för mig när de visade hur protagonisten bytte kläder och ögonblickligen visste ingen att han just sprängt halva staden. Nåja, en del av den i alla fall. Skön musik i alla fall.

Mycket att dömma innan det är släppt.

Medlem

awSome <3


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av twisted:

Passar bra, tyvärr så är den ny, inte fransk och tagen direkt från cd:n vilket jag stör mig lite på. Borde finnas lite fransk musik från 30/40-tal tillgängligt tycker man...

Jo, jag håller med. Det måste ju finnas mängder med mysig musik från den tiden dom kunde ha använt. Inte för att jag missunnar Koop något.


signatur
Medlem

En klubb jag kan tänka mig trivas i, trots packet (och nu menar jag inte damerna, såklart).


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar