Robot
Medlem
APB filmat

detta är ett spel man moste ha

Medlem

Ser grymt ut! Men.. är det det enda man gör i spelet? Skjuta andra?

Medlem

Anti Pirat Byrån filmat.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

Anti Pirat Byrån filmat.

Det var i alla fall det första jag tänkte när jag såg nyheten^

Medlem

Lätt att man är polis:D

Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av NympH:

Anti Pirat Byrån filmat.

Det var i alla fall det första jag tänkte när jag såg nyheten^

HAHAHA DET DÄR BLIR BARA ROLIGARE VARJE GÅNG MAN HÖR DET.
/ironi

Angående spelet så är det väl ett schysst koncept. Skönt att det inte bara är ännu en ghetto-versktad ala GTA dessutom. Om det nu släpps till PC så kan det nog bli lite intressant faktiskt!

Diggade slutet på trailern

KoP
Medlem

Stilmässigt påminner det en del om Crackdown. Men inte så konstigt då det är samma studio som ligger bakom. Ser dock grymt kul ut!

Inaktiv

känns mkt som GTA ...fast att det är mp skulle va roligt med att testa betan

Medlem

Är grymt peppad för det där spelet alltså, ser sjukt kul ut

Medlem

Kan nog bli trevligt, hoppas bara att dom kryddar spelet med mer än skjutande och biljakter.

Medlem

Såg super-gay ut.
Suck, hip-hop och gangstahs är så jefla 90-tal.

Medlem

Om det är ett djup i spelet så kanske detta är mitt mmo.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Alldeles för upptrissad och blingad stil.
Och verkar vara alldeles för mycket action

Medlem

Hmm, 100 spelare i en stad, 100 000 i en värld, vad menar de med det?

Medlem

"Anti Pirat Byrån filmat. "
Haha tänkte samma... Varje gång jag ser APB =P

GTA Multiplayer 2?

Medlem
Skrivet av Careman:

Hmm, 100 spelare i en stad, 100 000 i en värld, vad menar de med det?

Alltså, det finns olika städer som folk kan vara på, så säg att i en värld finns det en massa städer som kan ha max 100 spelare samtidigt.
Har för mig jag läst någonstans att det finns olika städer, typ som krig städer där man kan vara 100 st och neutrala städer där man kan vara 200 st.


signatur

Wai

Medlem

ser bra ut

Skrivet av Puddy:

Alldeles för upptrissad och blingad stil.
Och verkar vara alldeles för mycket action

FÖR mycket action? hur tänker du?

Medlem
Skrivet av Phobos:

Såg super-gay ut.
Suck, hip-hop och gangstahs är så jefla 90-tal.

Vem har sagt att man måste se ut så?
Har du sett customization-videon?

Ser awesome ut imo.

Medlem
Skrivet av Devilsdj:
Skrivet av Phobos:

Såg super-gay ut.
Suck, hip-hop och gangstahs är så jefla 90-tal.

Vem har sagt att man måste se ut så?
Har du sett customization-videon?

Ser awesome ut imo.

Exakt. Alla såg inte ut som hip hop gangsters. Vissa såg mer "Old school Mafia"-influerade ut. Du bestämmer ju själv hur du ska se ut. Verkar finnas massor av nice kostymer o dylikt.

Medlem

Lutar nog åt att köra som Farbror Blå, förfölja hemska banditer när de planerar rån och sen dra iväg några headshots med en 50 kalibrare precis när de lämnat banken/juvelbutiken/videoaffären


signatur
Medlem

Är det ett MP eller MMO? Tycker det ser ut som vilket multiplayer spel som helst... Man förväntar ju sig vissa saker med ett MMO, som en ekonomi i spelet, crafting, skills/levels, möjlighet för ett guild att kontrollera territorium, osv...

Springa omkring och skjuta räcker liksom inte för att behålla en MMO spelares intresse mer än 4 timmar typ.

Medlem

Skulle va kul att se hur likt en själv man kan få gubben i spelet, med tanke på videon där dom demonstrerar hur dom gjort han Peter Molenieux eller vad han heter från Lionhead och Shigeru Miyamoto med mario kalsonger

Lär bli skurk i detta, alldeles för lockande att göra en gunslinger/hitman och bara röja runt i städerna än att leka polis och "försöka" stoppa alla som kommer springa runt och skjuta allt och alla bara för att dom kan

Medlem
Skrivet av Securion:

Är det ett MP eller MMO? Tycker det ser ut som vilket multiplayer spel som helst... Man förväntar ju sig vissa saker med ett MMO, som en ekonomi i spelet, crafting, skills/levels, möjlighet för ett guild att kontrollera territorium, osv...

Springa omkring och skjuta räcker liksom inte för att behålla en MMO spelares intresse mer än 4 timmar typ.

Det är ett MMO, dom har sagt tidigare att man kommer kunna ha "guild" i form av ett gäng typ, istället för quests i den klassiska "döda 10....." så skulle det vara mer i stil med polis och tjuv lekar, ekonomi ska också finnas då man kan sälja och köpa diverse vapen,kläder,designer föremål, logotyper och liknande. Man ska kunna designa egna kläder på en extremt detaljerad nivå och sen sälja dom som ett klädesmärke. Lär bli en del "kändisdesigners" i betan sen.

Så som jag förstod det från deras presentation och deras podcasts så lär själva servrarna fungera lite som champions online med små instancer/shards och sen sociala områden som tar upp till 250 personer där man inte ska kunna skjuta ner alla eller nåt sånt, förmodligen så har väl skurkar ett par sociala områden och poliser ett par egna.

Medlem

Det här spelet kommer ju inte funka smidigt eller vara tillräckligt innehållsrikt. Är för bra för att vara sant isf.

Medlem

ska lätt vara gangster, om det kommer till PC vill säga


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Blev lite sugen på att skapa/joina ett Yakuza-gäng!

Gillar inte hiphopGangsta-stilen för övrigt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Låten är för de som är intresserade Audio Bully - Gimme that punk
http://www.youtube.com/watch?v=FBUk6higtHE

Medlem

Jahaja, tur att smaken är som baken. Själv tyckte jag det såg ganska trist ut, lite som GTA enbart i multiplayer. Man såg ju på den klumpiga skjutningen och att de rörde sig som fyllon att det var konsol för hela rasket också. Mao inget för mig.

Medlem

Det här ser grymt kul ut! Kanske vi ska göra en FZ Crew då spelet kommer ut jag lär nog boka det här spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

12
Skriv svar