WoW: Cataclysm plåtat

Medlem
WoW: Cataclysm plåtat

det är bara gamla bilder :/
set dom från en annan sida.

Medlem
Skrivet av ReeBart:

det är bara gamla bilder :/
set dom från en annan sida.

Wow, jag som levde under uppfattningen att FZ hade world exclusive på allt material.

Medlem

Gamlga och gamla. Kanske 1 vecka.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

ni kan va gamla

Medlem

"Inte mycket att orda om - det ser mer "WoW" än "Wow!" ut och säger ingenting om när tillägget kan tänkas vara färdigt."

Öhm? :/

Det är under vattnet. Kommer bli nice.

Medlem

Vad är detta? Inga negativa inlägg om WoW än..
Kommer troligtvis köpa detta tillägg, spela nån vecka... Sen tröttna. Sen går det nåt halvår och WoW suget kommer åter.

Men ser fram emot att spela igenom Barrens igen.

Inaktiv
Medlem

Ser väl bra ut.

Medlem
Medlem

Heh. När jag såg bilderna så tänkte jag först på "Den lilla Sjöjungfrun", ni vet, den tecknade som kom ut 1989.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

LOL


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Ser ut att bli ett riktigt skönt expansion pack, inget kan motstå WoWs krafter. Blizzard dominerar denna MMO marknad, och snart andra spelmarknaden också för de är dem enda som bryr sig om sina spel.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Förstår mig fortfarande inte på namnet Cataclysm. Tänker bara på Homeworld varje gång jag hör det, är väl för gammal. Bra spel btw, rekommenderas!

Inaktiv
Skrivet av Lazaroth:

Förstår mig fortfarande inte på namnet Cataclysm. Tänker bara på Homeworld varje gång jag hör det, är väl för gammal. Bra spel btw, rekommenderas!

Cataclysm = Katastrof.

Från wikipedia utan källor

"The modern usage of cataclysm is mostly confined to geological phenomena of high significance, such as the destruction of Pompeii, the Tunguska event, or the 2004 Indian Ocean earthquake. Today the word is used to describe catastrophes of extreme devastation and magnitude."


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Fula bilder, håller med om att det liknar lilla sjöjungfrun, men likväl kommer man väl köra expansionen en månad iaf.

PaZ
Medlem

Första expansionen för oss casualspelare, som det verkar. kanske kan locka mig tillbaka!

Medlem

kebbe:
Trots att det är "2002" så levererar WOW mer underhållningstimmar och mer underhållning för pengarna än FarCry 2, Crysis-spelen och även andra MMO. Hur kommer det sig?
Alla kanske inte dömer boken efter omslaget?
Väx upp och inse att kvalitén i spel inte bara har med hur snyggt man kan göra det och hur bra dator man behöver för att köra det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

kebbe:
Trots att det är "2002" så levererar WOW mer underhållningstimmar och mer underhållning för pengarna än FarCry 2, Crysis-spelen och även andra MMO. Hur kommer det sig?
Alla kanske inte dömer boken efter omslaget?
Väx upp och inse att kvalitén i spel inte bara har med hur snyggt man kan göra det och hur bra dator man behöver för att köra det.

+1 Håller helt med! Fast WoW kan man ju hata faktiskt, har slutat med det 4 gånger och alltid börjat igen, kommer nog börja när nya expansionen kommer, dra 85 och sen tröttna igen som alla andra.


signatur

Jag äger.

1
Skriv svar