Tjena alla 360 ägare, har en fråga till er:

Inaktiv
Tjena alla 360 ägare, har en fråga till er:

Tjooo alla 360 ägare.
Har en fråga till er angående skillnaden mellan 360-arcade och 360 med 60gig hårdisk.

Det är så här att jag har en ps3a hemma redan men tänkte införskaffa mig en 360 nu eftersom fable 2 kommer och efter att spelat lost odyssey eller vad det heter måste ha det själv.
Och det ända sättet att fixa det är genom en 360.

Så nu är min fråga till er:
Eftersom jag lirar ps3 på nätet och komemr fortsätta göra det på den istället för på 360 så undrar jag nu om jag tjänar på att köpa arcade istället.

För jag menar, om jag köper arcade som kosstsar 1700 nu och köper låt oss säga : lost odyssey eller halo3 eller fable, måste jag ha hårdisk då endå?
eller räcker det med att man sparar på minnet?

För om det inte går, vad tjänar dom på isf med den utan hårdisk?
Har för mig att dom sa ibörjan av 360 tiden att om man inte ska lira online så är den utan hårdisk ett bra val... men stämmer det fortfarande?

Tack på förhand.
mvh/tequila

Medlem

Kör på en Arcade du om du inte planerat att skaffa Live.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

En sparningsfil tar max 1 mb men om du vill ladda ner uppdateringar eller banor till något spel så räcker knappt ett minneskort.

Däremot skulle du kunna köpa arcade och sen en 20 gb hårdisk till, har för mig att de flesta affärer har rea på de nu eftersom 60 gb hårdisken ska byta ut den. 20 gb klarar man sig på om man inte tänker installera sina spel.

Medlem

Kan man installera sina spel på hårddisken? Slipper man det jävla oväsendet från dvdspelaren då?

Inaktiv

Tänkte jusst fråga samma sak.
Hur är det med att instalera spel på hd,n?
Man kan göra det på ps3an och jag har hört ryckten om att man kan göra det på 360in oxå.

Men om jag nu köper en arcade 360 och vill lira online, så kommer jag inte kunna det eftersom att jag inte har nån Hdd? eller går det endå? , jag tänkte på fable 2. E det ett måste att ha HD till det spelet eller?
Det är nämmligen det ända spelet jag isf kommer lira online eftersom det känns rätt så nice att man kan se andra spelare i världen och när som hällst hoppa in i deras lir så att säga...

Men annars så blir det att jag köper 360 arcade bara för rollspelen.
Kan ju fråga sammtidigt, vilka rpg är det som är bra till 360?
Har kollat på lost oddysey, och det ser ut att äga i väntan på FF och white knight Story.
Och lika så det dära andra spelet, ( manga liknande ) e det bra?
Tack på förhand. mvh/Zmoker

Medlem
Skrivet av kow:

Kan man installera sina spel på hårddisken? Slipper man det jävla oväsendet från dvdspelaren då?

Man ska slippa öväsendet då ja, patchen som ska göra det möjligt kommer i november har jag för mig.

Skrivet av swgoliath:

Men om jag nu köper en arcade 360 och vill lira online, så kommer jag inte kunna det eftersom att jag inte har nån Hdd? eller går det endå? , jag tänkte på fable 2. E det ett måste att ha HD till det spelet eller?
Det är nämmligen det ända spelet jag isf kommer lira online eftersom det känns rätt så nice att man kan se andra spelare i världen och när som hällst hoppa in i deras lir så att säga...

Men annars så blir det att jag köper 360 arcade bara för rollspelen.
Kan ju fråga sammtidigt, vilka rpg är det som är bra till 360?
Har kollat på lost oddysey, och det ser ut att äga i väntan på FF och white knight Story.
Och lika så det dära andra spelet, ( manga liknande ) e det bra?
Tack på förhand. mvh/Zmoker

Vet inte. Men för att kunna ta del av uppdateringar ( vilket ofta krävs för live ) måste du ha hårddisk.
Blue dragon är väl ett helt ok j-rpg. Inte så insatt i den genren.

Inaktiv

Hade kört på ett elite om jag skulle köpt ett idag. Kostar bara 2800kr nånting nu ju, och då har du en 120gb hd ifall du vill börja spela lite mer på nätet i framtiden.

Medlem

Köp med hårddisk, mycket bättre.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Du kan spela utan hd ja, men ifall du tänkt att ladda ner extra saker till spel i framtiden så köp en 20 gb hd!


signatur

Wai

Medlem

Jag spelar mycket Forza 2, min savegame fil är på 374mb. där räcker inte minneskortet till..

Medlem

Köp en 20 eller en 60 gig premium


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Utan HDD är det inte så kul, och nej du kan inte installera spelen på 360:n utan HDD


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Finns ingen vits med att köpa en 360 utan hårddisk. Jag hade köpt en elite.

Medlem

Köp premium och börja kör på xbox live istället för playstation network!

Inaktiv

Headset, om man vill ha det ingår inte heller i Arcade. Om du ska köpa till ett sådant är inte skillnaden upp till en premium längre.
Köp med disk!

1
Skriv svar