Skulle vilja ha hjälp med val vid inköp av ny spelkonsol

Medlem
Skrivet av hicktor_91:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av MilleX:
Skrivet av TSX|WritemasterTM:

Ska nog köpa en ny spelkonsol snart...
tänkte ifall ni kan ge några schyssta tips och ideér om vilken ny konsol man ska välja snälla hjälp mig.

Varför har du den här tråden på xbox tänk om du köper ett playstation eller wii det är lite knäppt

Antar att han är mer sugen på en X360.

vilken bra motivation ??

Vad var meningen med att fiska upp den här tråden?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

xbox 360= Xbox 360 har bättre online och det är mkt bättre och roligare spel till XBOX 360. Man kan streama filmer och annan media via datorn och xboxet i media center.

Wii= för dej som inte bryr så mkt om grafiken och vill spela roliga spel tillsammans med vänner och familj.

PS3 = vill har bra grafik och titta på blue ray. Men man mste ha platt tv för att spela och titta blue ray , man kan inte ha en vanlig tjock tv.

Själv har jag xbox 360 och e jävlit nöjd med den. Så jag föredrar xbox 360

Medlem

Hicktor, snälla sluta ta upp gamla trådar!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av olleb:

xbox 360= Xbox 360 har bättre online och det är mkt bättre och roligare spel till XBOX 360. Man kan streama filmer och annan media via datorn och xboxet i media center.

Wii= för dej som inte bryr så mkt om grafiken och vill spela roliga spel tillsammans med vänner och familj.

PS3 = vill har bra grafik och titta på blue ray. Men man mste ha platt tv för att spela och titta blue ray , man kan inte ha en vanlig tjock tv.

Själv har jag xbox 360 och e jävlit nöjd med den. Så jag föredrar xbox 360

Asså, kan och kan. Du KAN ju titta på blueray men poängen försvinner ju på en tjock TV. Det blir ju samma sak på alla konsoler förutom Wii, spelen levereras ju i HD, men du får ju inte hela kvaliten på en dålig TV.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av TSX|WritemasterTM:

ok tack mannen. vet inte riktigt vrf jag hade fått för mig det men då vet jag det... men då ska jag börja leta i spelarkivet på FZ och kolla efter spel till x-box360 och PS3

360n hade bara stöd för 720p när den släpptes. Men bara några veckor efter release kom en firmware uppdatering som gjorde att den fick stöd för 1080p också.

Du har säkert läst nån artikel eller nåt om det.


signatur
12
Skriv svar