Snyggat till PS3an och Xboxen...

Inaktiv
Snyggat till PS3an och Xboxen...

Har snyggat till mina consoler nu. Problemet var att frun ville vara med o välja... Om den ska stå framme så fick det inte bli ett race skin...

god damn !!!

vart blå blommor istället...:

http://www.coolstore.se/group.asp?group=13&sub=13

Medlem

Kul site. Tack för tipset.

Ännu mer skins finns här:

www.decalgirl.com


signatur
Medlem

Om man beställer kan de skickas till sverige ?

från Decalgirl.com

Medlem

coolt, visste inte äns att det fans sådant till ps3.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

häftigt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av FunnX:

Om man beställer kan de skickas till sverige ?

från Decalgirl.com

Japps det går bra. Bra priser (c:a 160:- inkl frakt)och snabba leveranser också.
Fick mitt skin fyra dar efter att jag lagt ordern.

Kör med detta skin http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,6918.htm

Snyggt som faen!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Kollade där, men $14,99 plus frakt $9,95 = ca160SEK med 2 veckors leveranstid. Tar man 3 skin för att dela på frakt kommer man över $50 och får momsa vid uthämtning.

Men det finns sjukt mycket där... Coolstore! Lägg in när förhandligarna är klar. Får börja byta skin när man byter spel;-)

Medlem

Är grejerna svåra att få på?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Är grejerna svåra att få på?

Det är en ren barnlek att få på dom. Jag är en riktigt klant när det kommer till sådana här saker men även jag klarade det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av FunnX:

Om man beställer kan de skickas till sverige ?

från Decalgirl.com

Japps det går bra. Bra priser (c:a 110:- inkl frakt)och snabba leveranser också.
Fick mitt skin fyra dar efter att jag lagt ordern.

Kör med detta skin http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,6918.htm

Snyggt som faen!

Ok tack!!,undrar bara om de går att köra med faktura eller något sådant för har tyvär inget kreditkort!

Medlem
Skrivet av FunnX:

Ok tack!!,undrar bara om de går att köra med faktura eller något sådant för har tyvär inget kreditkort!

Inte en aning, men jag skulle inte tro det. Brukar vara paypal eller kort som gäller. Men kolla om du hittar något om det på deras site.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av domanders:

Kollade där, men $14,99 plus frakt $9,95 = ca160SEK med 2 veckors leveranstid. Tar man 3 skin för att dela på frakt kommer man över $50 och får momsa vid uthämtning.

Men det finns sjukt mycket där... Coolstore! Lägg in när förhandligarna är klar. Får börja byta skin när man byter spel;-)

Decalgirl tar bara c:a 2$ i frakt. Brukar gå på dryga 17$ om man beställer ett skin till ps3.
Har aldrig behövt vänta mer 4 (plus helgdagar)heller, men jag kanske har haft tur.
Det där med att få betala moms har jag heller aldrig råkat ut för. Har från vissa ställen handlat spel och tillbehör för 200-225$ och har aldrig fått något momspåslag.

Edit: My bad. Du har rätt 9.95$ i frakt till sverige. Är nog lite trött. Skyller på det iaf.

Roligt att Coolstore förhandlar med dom. Men ni får nog se över priserna lite om ni får in Decalgirls sortiment. Knappast värt att lägga 249:- (som dom skins ni har nu kostar) plus frakt för något som man kan komma över för 160:-.
Jag vet att ni troligvis inte kommer kunna hålla dom låga priserna, men kämpa på, för det är alltid kul att ha en mer "lokal" försäljare av sådana prylar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Coolstore råkade läsa in fel med en prisfil... Priset är korrigerat på samtliga skin och de som beställt och redan betalt har fått tillgodo 40:- eller återbetalt.

Vi håller fortfarande fri frakt, ingen avi, hanterings eller andra dolda avgifter vilket gör att priserna i slutändan är billigare än de flesta andra.

Då vi måste betala moms \ tull avgifter samt sedan sköta bokföring, lagerhållning, hantering och postavgifter blir det inte mycket, om någon kaka, över på de priserna. Dock tycker vi att det är roligt att hålla på och hantera roliga produkter.

Medlem

[quote=coolstore.se]Coolstore råkade läsa in fel med en prisfil... Priset är korrigerat på samtliga skin och de som beställt och redan betalt har fått tillgodo 40:- eller återbetalt.

Vi håller fortfarande fri frakt, ingen avi, hanterings eller andra dolda avgifter vilket gör att priserna i slutändan är billigare än de flesta andra.

Då vi måste betala moms \ tull avgifter samt sedan sköta bokföring, lagerhållning, hantering och postavgifter blir det inte mycket, om någon kaka, över på de priserna. Dock tycker vi att det är roligt att hålla på och hantera roliga produkter.[

Hoppas ni börjar sammarbeta med dom snart för ja vill ha min skin nu!!

ååh vad coolt, här skall det pimpas!! ..riktigt svårt att bestämma skin bara när det finns en hel del att välja på..

Vad tog ni ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

ni får bestämma vad som ska tas hem.. saknas något. Hojjta till

Inaktiv

Vad är det för slags skin? Klistrar man på det på Ps3:an eller?

Jag har en 360 som behöver fräshas upp

Är det som ett skal`?

Inaktiv

Det är dekaler som klistras på

Inaktiv

Överraskande coola skins! Blir nog till att ordna hem en sån

Medlem

Till ps3 ere bara klistermärken man klistrar på eller ere ett skal??

ptr
Medlem

sweet! så man klistrar bara på dekalerna på ps3an och kontrollen och sen när man tröttnat så tar man bara bort det och det blir inget kladd kvar? låter onekligen trevligt!

Medlem
Skrivet av FunnX:

Till ps3 ere bara klistermärken man klistrar på eller ere ett skal??

Skrivet av ptr:

sweet! så man klistrar bara på dekalerna på ps3an och kontrollen och sen när man tröttnat så tar man bara bort det och det blir inget kladd kvar? låter onekligen trevligt!

Det är en typ av klistermärken till ps3. Har inte tagit bort mitt ännu (ska eventuellt byta skin snart), men dom ska inte lämna några rester av "klister" efter sig.
Men dom sitter som berget. När jag satte dit den stora biten på "ovansidan" av ps3´an så kom den snett, och den satt så pass hårt att jag nästintill kunde lyfta konsolen utan att det lossnade.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Det är lite pyssel att få dit dom bra. Det blir lätt bubblor osv. Om nån har satt in solfilm i bilen så vet ni hur det är. Men det krävs ingen specialutbildning hehe. Bara en stadig hand och ett hyfsat ögonmått så det inte blir snett.


signatur
1
Skriv svar