kommer du att köpa little big planet?
rösta!
Absolut, tycker att det verkar bli riktigt bra plus att det ska bli roligt att sitta och arbeta med editorn
Det är en självklarhet! En modern super mario med pussel och möjlighet att skapa egna banor. Klockrent spel man kan spela med sin sambo eller vänner. Att det sedan har Co-op för 4 personer gör att man bara måste älska LBP.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Hehe, känns som alla som har en ps3a kommer att köpa det. Skulle garanterat köpt det ifall jag hade en iaf.
Kanske dags å skaffa en?
Jo, det e ganska mycket pengar..
LBP känns mer som ett spel gjort av utvecklarna för utvecklarna
dom sitter o gör alla coola saker själva redan .. god of war gubben t ex, varför kunde inte en spelare fått komma på den istället.
var det inte det här spelet (?) som skulle öppna för kreativitet och låta folk bygga egna coola saker
än så länge är det utvecklarna som bygger alla coola saker och visar upp gång på gång.
spelet är klart sen läääääääänge kan jag tänka mig, dom har inte visat oss annat än skapelser som är gjorda med dom redskap som dom programmerade färdigt för nått år sen.
skapelser som spelarna skulle ha kommit på nu .. om inte utvecklarna var så giriga och satt o höll på spelet (?) själva.
överhypat skämt är vad det här är
men jag röstade på 'kanske' ... får se .. tvivlar lite
Jag tänker köpa Little Big Planet!
Det är en självklarhet! En modern super mario med pussel och möjlighet att skapa egna banor. Klockrent spel man kan spela med sin sambo eller vänner. Att det sedan har Co-op för 4 personer gör att man bara måste älska LBP.
Yeah!
LBP känns mer som ett spel gjort av utvecklarna för utvecklarna
dom sitter o gör alla coola saker själva redan .. god of war gubben t ex, varför kunde inte en spelare fått komma på den istället.
var det inte det här spelet (?) som skulle öppna för kreativitet och låta folk bygga egna coola saker
än så länge är det utvecklarna som bygger alla coola saker och visar upp gång på gång.
spelet är klart sen läääääääänge kan jag tänka mig, dom har inte visat oss annat än skapelser som är gjorda med dom redskap som dom programmerade färdigt för nått år sen.
skapelser som spelarna skulle ha kommit på nu .. om inte utvecklarna var så giriga och satt o höll på spelet (?) själva.
överhypat skämt är vad det här är
men jag röstade på 'kanske' ... får se .. tvivlar lite
länk till klippet med kratos tack
jag kommer i alla fall köpa, men kommer nog inte sitta så mycket i editorn, jag har så jävla dålig fantasi så jag får hoppas på att andra släpper ordentligt med roliga banor!
Låter som PR-reklam för spelet...
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Låter som PR-reklam för spelet...
Hoppas att det stämmer bara