God of War 1-fråga till er som har klarat spelet

Medlem
God of War 1-fråga till er som har klarat spelet

Jag är på det stället man ska dra och släpa en fången soldat till hans död (heh).

Problemet är som sagt när jag ska börja släppa upp helvetet då demonerna/soldaterna kommer.

Jag har uppfattat att dom kommer hela tiden tills jag har knuffat upp buren ända fram till dörren där han senare ska brännas till döds (Medusas will eller något sådant).

Problemet är att alltid när jag är 3/4 upp så dödar dom mig. Typ jag hinner aldrig döda alla demoner OCH dra buren från stenbumblingen OCH sen pusha uppåt då demonerna kommer igen och börjar attakera mig resulterande i att buren glider ända ner igen hela vägen (!!).

Jättestörigt.

Någon som kan komma med nåt tips på vad/hur jag ska slå denna sekvensen i spelet?

Kör på 'normal'-svårighetsgrad förövrigt.

Medlem

Minns inte exakt hur man gjorde, men finns det inte något man kan haka fast buren i, har för mig att det fanns nått.

Annars så finns ju alltid www.gamefaqs.com


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Har för mig att det finns små stenar på väg upp, så du kan köra den en 1/3, slå demonerna, köra den en 2/3 osv.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Man kan ju ladda upp en spark, så gör det när du har andrum, och använd combos som slår ner dom så att du får mer tid. Och som sagt använd stenarna om du inte har gjort det.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Poseidon is your friend är allt jag har att säga.


signatur
Inaktiv

Ser fram emot när du ska uppför "tornet", heh ..

1
Skriv svar