Aargh va avis jag blir

Medlem
Aargh va avis jag blir

den här. Om jag inte hade tummen mitt i handen skulle jag fan ge mig på det där själv. Men, med tanke på hur darrig jag är så skulle nog min se lite annorlunda ut hehe.


signatur
Medlem

eh, gillar inte xbox kontrollern


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

eh, gillar inte xbox kontrollern

Exactly


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Den är, i mitt tycke, vida överlägsen PS3ans kontroller. Jag lär dessvärre inte ha råd med nåt sånt här hehe. Men man kan ju alltid hoppas att det kommer någon slug adapter eller nåt.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Den är, i mitt tycke, vida överlägsen PS3ans kontroller. Jag lär dessvärre inte ha råd med nåt sånt här hehe. Men man kan ju alltid hoppas att det kommer någon slug adapter eller nåt.

XFPS kanske?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Ja! Ge mig en sådan! Xbox360 kontrollen är överlägset mycket bättre än PS3:ans kontroll.

Medlem

Skulle ju inte förvåna mig om XFPS kommer ut med nån typ av adapter. Split Fish kan jag tänka mig gör såna grunkor också.


signatur
Inaktiv

Gäller att man vet vad man gör så man inte pajar två kontroller bara :s

Medlem
Skrivet av Kibb:

Ja! Ge mig en sådan! Xbox360 kontrollen är överlägset mycket bättre än PS3:ans kontroll.

Synd bara att 360 kontrollen är urusel till Fighting spel. Annars hade det varit min favorit kontroll genom tiderna tillsammans med N64 kontrollen ;p

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd bara att 360 kontrollen är urusel till Fighting spel. Annars hade det varit min favorit kontroll genom tiderna tillsammans med N64 kontrollen ;p

Jo, det finns bättre kontroller till fighting spel. Tack och lov spelar jag nästan aldrig såna hehe. Men om jag gjorde det skulle jag nog ha en annan kontroll till dom. Arkad sticka kanske. Dom verkar mysiga.


signatur
Inaktiv

Tror ni inte att Sony gjorde en sån här konsoll innan dom släppte nextgen ps3?

Dom använder en prototyp av 360 kontrollen och gör allt bättre genom den? Det gör dom säkert...

Som sagt livet handlar bara om pengar nu förtiden. Har man inte pengar då kan man tyvärr inte göra något alls.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tror ni inte att Sony gjorde en sån här konsoll innan dom släppte nextgen ps3?

Dom använder en prototyp av 360 kontrollen och gör allt bättre genom den? Det gör dom säkert...

Som sagt livet handlar bara om pengar nu förtiden. Har man inte pengar då kan man tyvärr inte göra något alls.

öö fattar nada

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av showerguy:

Tror ni inte att Sony gjorde en sån här konsoll innan dom släppte nextgen ps3?

Dom använder en prototyp av 360 kontrollen och gör allt bättre genom den? Det gör dom säkert...

Som sagt livet handlar bara om pengar nu förtiden. Har man inte pengar då kan man tyvärr inte göra något alls.

öö fattar nada

då 'r vi två..


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av karbon:
Skrivet av showerguy:

Tror ni inte att Sony gjorde en sån här konsoll innan dom släppte nextgen ps3?

Dom använder en prototyp av 360 kontrollen och gör allt bättre genom den? Det gör dom säkert...

Som sagt livet handlar bara om pengar nu förtiden. Har man inte pengar då kan man tyvärr inte göra något alls.

öö fattar nada

då 'r vi två..

nej vi är 3:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tror ni inte att Sony gjorde en sån här konsoll innan dom släppte nextgen ps3?

Dom använder en prototyp av 360 kontrollen och gör allt bättre genom den? Det gör dom säkert...

Som sagt livet handlar bara om pengar nu förtiden. Har man inte pengar då kan man tyvärr inte göra något alls.

Tror någon har lyckats sova igenom all sin svenska undervisning i skolan. Eller bara ätit för mycket svamp, vem vet hehe

Medlem

mmm svaaamp


signatur
1
Skriv svar