Nygammal CS spelare söker server

Medlem
Nygammal CS spelare söker server

Har börjat spela lite cs på kvällarna nu igen efter ca 2 års uppehåll, men jag kan inte hitta några passande servrar.

Vill gärna spela på en svensk server med hyfsat mogna spelare, på lagom nivå, med map byten, gärna där AWP och liknande är blockade (inget krav dock) och så gör det inget om några gossiga FZ medlemmar också lirar där

Nån som har några bra tips på bra servrar. Det ska även vara en seriös server och inget hemmabygge


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

81.216.72.8:27016 Bara dust 2
81.216.72.8:27015 Olika banor + ingen awp

Helt ok servrar

Medlem

Tackar

Får ta och testa dom när jag har tid. Tar gärna emot fler tips om nån har.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Protelo's server

Medlem

www.whiskyhornan.se - Spelar CS så som jag gjorde då utan bara ibland nu med kompisar när det känns ok men den servern finns/fanns det mycket mogna spelare på. (Kanske beror på att det finns ett antal 30+ där)

Medlem

30+
Har riktigt bra servers med mogna och duktiga spelare

Edit:
De är CS:source servers

Medlem

BrutalCS Servrar är bra Slutade spela spela för nån månad när jag intresserar mig mer för konsollspel dock


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Dust2 Playground. Sveriges bästa server! Du kommer att pinga under 10 och det är alltid fullt där!

IP: Playg.mine.nu


signatur

www.GetUP.3w.se - Ett spel forum!

Inaktiv

Hej kan ej ip adressen men Oldboys Servrarna är rätt okej


signatur

« Dя.щirus »

1
Skriv svar