Skriv av dig!
Tråkigt Joe, att vara med i ett corp man inte trivs i suger benhårt..
Kanske detta kan vara nåt?? :
http://www.swc-eve.com/
Mitt nya Corp. Kolla in forumen, vi e rätt sjuka
Finns en del grymma PVPers i corpet, de tar säkerligen dig under sina vingars skydd
Sen får man övning när vi har "Surrender or die" dagar, eller "Shoot the directors".. Sicka goa gubbar!!:up:
Nja, skulle vilja ha möjligheten att flyga in i high sec emellanåt och fippla runt.
Om man inte ska flytta rubbet till low sec fast då är man ju som fast där nere...
Fast?
Efter ett par dagars 0.0-ratting, så kan man åka till 0.7-0.8 igen.
Men jag har folk som sköter leveranserna i high-sec åt mig
Vi har definitivt någon som kan hjälpa dig köpa mods, etc. däruppe i krambjörnarnas land.
Men jag varnar dig, Khanid kallas inte "the armpit ghetto of EVE" för intet.
FragZone-följare sedan 1996.
Rollspelsguru
Sr. Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games
Tänkte att man skulle kanske göra en post på eve-online ang att man söker nytt corp.
Bra med respons blev det också... frågan är bara vars man ska ta vägen... har som ingen lust att igen komma till ett corp som inte möter ens förväntingar vad det gäller teamwork osv...
ugga bugga über hauling lugga
Äntligen köpt mig en BC..En Ferox...Så jag till slut kan börja köra lite LVL 3 missions...Det är stökigt att flytta runt i EVE som jag gjort..Man hinner fan inte få upp standings förräns det är dags att flytta..Men nu har jag åtminstone bra standings (nåja) hos både Minmatar och Caldari..
Missions schmissions, synd att du inte stannade med oss i 0.0
Förvisso, men jag tycker inte att corpet funkade sådär tvärbra..Eller iaf inte som jag tyckte, lite för mycket solo och allt skall gå igenom CEOn..Dessutom är KOS dysfunctional bortom all hjälp IMO..
Dessutom så kände jag inte för 0.0 just då, vill ha lite mer skills först..
Men nu pratas det om att vi skall in i 0.0..Så jag hamnar nog fasen där i alla fall
Hälsa Orkalee och gubbarna, vi kanske syns, på ena eller andra sidan av siktet..
Goonfleet??
Stötte på dem i Avaux..Gjorde ont
Vi lyckades knäppa några igår men idag lär det bli roligt eftersom vi är mitt i deras rutt mot D2 området.
Synd att man inte fick lagligt skjuta gooners i high sec igår för *många* haulers var det...
btw, ultimata dissningen:
Ta ut en Ith i en Ibis.
ugga bugga über hauling lugga
Mjaha, resubbade häromdan efter att varit borta i nästan en månad... Corpen har gjort sig hemmastadd i Scalding Pass och jag har dragit dit och grävt lite fin arkanor Köpte mig en Dictor idag, så det är ju lite kul iallafall, får mina skepp (Flycatcher, Crow, Hawk och en Caracal) fraktade från empire och hit till POSen idag eller imorgon, så då ska det bli pangande av, minsann.
Började spela seriöst idag. Riktigt trevligt faktiskt och trodde faktiskt inte att folk var så snälla och hjälpsamma som de är. Fick 5 miljoner ISK av en snubbe som startsumma och det kom lite som en chock när man kollade plånboken.
Hoppas att även man själv kan ge någon nybörjare råd och tips någon dag, men just nu är det en bit kvar tills dess ^^
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Hehe, jag fick 10 millar av killen som uppmanade mig att börja..Sen fick jag 7 millar av en kille i SWE chatten bara för att han också ville ge bort pengar. Vet också att Valkyria brukar ge bort hutlösa summor..Men han har ju råd
Har själv börjat ge bort pengar samt säljer gärna billigttill nyare corpmates..Är man carebear så e man..
Förresten pr1ntscreen; var det inte dig jag lånade ut pengar till så du kunde köpa din första BC?? Nu känns det som att jag är den som får låna pengar..lol
Förresten pr1ntscreen; var det inte dig jag lånade ut pengar till så du kunde köpa din första BC?? Nu känns det som att jag är den som får låna pengar..lol
Hehe stämmer bra, glömmer aldrig det :). Nu är ju QLI upplöst också. Jävla skit, lång historia, om du har tillträde till qli-forumen så ta en titt.
Har dryga hundringen på Durham, är det kris eller?
Va?? Är QLI upplöst?? Jäkla synd...Har tyvärr inte tillgång till forumen, har inte ens kvar adressen.. Vad skall du göra nu??
Min trial är härmed slut. Nu är frågan om jag ska spela vidare eller inte
ABSOLUT!!