CoH grafikproblem

Inaktiv
CoH grafikproblem

Hej!

Jag har ett delikat problem med Company of Heroes, fick igår för mig att jag skulle installera CoH på min nya burk, men det har inte gått smärtfritt...

Har uppdaterat hela skiten till senaste patchen, 2.3 eller vad det är, men jag har problem med grafiken. Om jag ställer om några grafiska inställningar som AA, Texture o.s.v. kraschar spelet, men när man startar det igen står det i grafikmenyn att det är ändrat (men man märker inga förändringar när man börjar spela). Ändrar man upplösning till 1280x1024 från 1024x768 går det smärtfritt, men börjar man spela märker man att det ändå är den lägre upplösningen som gör sig gällande, TROTS att det står i grafikmenyn att det är ändrat.

Har ominstallerat spelet tre gånger. Spelet själv säger åt mig att ladda ned en hotfix från microsoft ("genuine gaming", jag kan rafsa fram länken om det behövs) samt den senaste ForceWaren från nVidia till mitt kort, men inget hjälper.

Vad är problemet? Finns tydligen annat folk som haft liknande problem också men inte verkar hittat någon lösning?
http://forumplanet.gamespy.com/comp...04/19597212/p1/

Jag klarar i ärlighetens namn inte av att köra Company of Heroes på 1024x768 och på medium. Min förra dator klarade bättre

Min burk:

Intel Core 2 Duo E6850 3.0 GHz
3326MB RAM
eVGA GeForce 8800GTS 640MB
Windows Vista 32-bit

// Tack på Förhand!


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Hur ser du att det är samma upplösning? har du tagit ett screenshot och sett vilka dimensioner det får?

Vilken typ av skärm har du? TFT, CRT, widescreen?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Låter väldigt udda, kanske ett fel med senaste patchen? Jag föreslår att du antingen vänder dig till Company of Heroes forumet på www.relicnews.com eller www.gamereplays.org . Där hänger majoriteten av Company of Heroes communityn. Speciellt då gamereplays.org

Medlem

Har exakt samma problem.

Intel i5 sandybridge 2400
2xCorsair 2Gb ram 1600Mhz
Asus Geforce GTX470
Windows 7-32bit

Har det hittats någon lösning?

1
Skriv svar