Till rekordbyrån, rättelse

Skägg.
10 Chambers
Till rekordbyrån, rättelse

[ia=18998; large]

Sug på den Gillis!

#blogg


signatur
Medlem
Till rekordbyrån, rättelse

Sorry, men jag har ett rekord på strax över 22 000 .

Medlem

Mitt rekord är på ca 20 000! Har dock inget fotobevis, så ni får tro på mitt ord

Medlem

17650 är mitt rekord, men tror 12000 är det mesta jag har på bild

Yes sir!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

21/0 i K/D som offensiv Assault på Valparaiso, slå det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fick tre guldstjärnor på en o samma runda, och iochmed det fick jag nånting att jag hade fem guldstjärnor totalt och ihop med en massa annat fick jag 30k poäng och gick upp 2 grader på en runda.

Medlem

[skrytmode] Redan gjort med 21k[/skrytmode]


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

1500 är mitt rekord...köpte det igår så mobba mig inte.

Medlem

22000 är mitt rekord.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

våga vägra BC2!
Inget riktigt klan stöd, ingen TruB

Skägg.
10 Chambers

Jag känner mig slagen, men ändå nöjd


signatur
Medlem

Jo det är inget svårt att få höga poäng om man räknar alla dom 10k badgen. Egentligen kan man ju stanna precis innan man får en badge, och sen plocka dom alla under en och samma runda. Ta bort dom, sen kan vi börja räkna poäng rättvist

Har också toppat kring 20 000 på en vända. (Fick guld- silver och bronsstjärna samtidigt plus diverse annat jox, vilket underlättade.) Andra pers i BC2 hittills är 21 awards på en omgång och 23 eller om det var 25 kills. Å andra sidan ska jag villigt erkänna att man ibland har dalar också. Gjorde en jag tror det var 1/8-runda härom dagen. Mindre kul. Var trött, blev grinig och stängde sen av.


signatur
Medlem

28k tror jag är mitt rekord med ett par gold stars och någon anna fet upplåsning i samma runda, och en ungefär en kvradriljon vanliga tokens. Men som Raging Ronin säger så har man ju toppar och dalar. Vissa gånger går verkligen allting fel.

Medlem

Och för den delen: Grattis Calle!

Medlem

Grattis! Men det är ju combat score som räknas :). Jag har lyckats tima in tre märken samtidigt, och fått över 14.000 poäng på det sättet, men då hade jag bara 1-2000 nånting i combat score...

1
Skriv svar