Hjälp Sverige ta över Världen (webb-baserat rollspel)

Inaktiv

Den här tråden var väldigt aktiv för ett par veckor sedan, men den verkar som sagt ha dött. Men det går kanske att presa igång den igen!

Sverige behöver som vi sagt tidigare fortfarande DIN hjälp!
Se till att du får en invite och hjälp sverige ta över världen!

Ps, Jag har invites kvar, så det är bara att skicka mig ett PM med din mail så får du en invite redan idag!

Inaktiv

Sitter även jag med några invites nu! Hör av er alla fz.are! Vi behöver mer folk!

Medlem

Om ni har en invite till övers, let me know


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Dum fråga:

Någon som har en invite kvar?^^

Skicka PM, tack!

Inaktiv
Inaktiv

Någon som fortfarande inte fått invites? hör av er till mig

Inaktiv

Jag har massor av invites kvar! se till att börja spela spelet nu! Innan de är klara med betan, man får behålla allt som man byggt upp i betan när de släpper v1!

Medlem

Tack kontje för invite, du äro min hjälte, så nu.. hur gör man?

Inaktiv

Gå in på länken nedan, den leder till det svenska forumet för erepublik, det är där de flesta diskussionerna äger rum och de som leder landet huserar också där.

Tråden beskriver det mesta man behöver veta som ny
[http://erepublik.se/viewtopic.php?f=39&t=797]

Inaktiv

Japp, den tråden är nog det bästa sättet att förklara erepublik för nybörjare.

(Jag har också invites)

Inaktiv

Invites till folket har jag, dock inte så många kvar nu!

Medlem

Jag har invites, PM:a mig!

Inaktiv

Det finns massor med bra anledningar att börja spela detta spel! Framför allt nu, tyskland har dragit igång ett anfallskrig mot polen (känns detta bekant kanske?), detta måste stoppas! Gå med nu och hindra tyskland från att starta sitt tredje världskrig!

Sen behöver verkligen Sverige din hjälp, andra länder börjar få mycket fler medlemmar än oss! Ska vi fortsätta vara super makt behöver vi verkligen din hjälp!

Så skicka mig ett PM med din mail så fixar jag en invite åt dig!

Inaktiv

Det här spelet är verkligen kul! Men jag har börjat tröttna på det :(:$

Inaktiv

men nu är de snart krig.!!!

Inaktiv
Inaktiv

Tyskland anfaller polen!

Medlem
Skrivet av MrSpeed:

Tyskland anfaller polen!

LAL!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av MrSpeed:

Tyskland anfaller polen!

Jo men det kriget var igång när Hammar skrev, därför undrade jag vad han menade

Inaktiv

Men det är ju lite underhållande, Tyskland anfaller polen, och nu är oxå USA inblandat i konflikten. Det börjar kännas mycket bekant från IRL

Inaktiv

Frågan är vilken sida vi ska ta

Inaktiv

kan nån ge mig en invite, thx

Inaktiv

Idag är det president- och kongressval så glöm inte att rösta!!

Inaktiv

Ungern har förklarat krig mot Tjeckien nu

Medlem

Är det möjligt att starta upp en Cosa Nostra-liknande organization?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Inte än men vem vet vad admin kan tänkas hitta på...Cosa Nostra - Enligt wikipedia:

This article is about the criminal society. For other uses, see Mafia (disambiguation).

The Mafia (also known as Cosa Nostra) is a Sicilian criminal secret society which is believed to have first developed in the mid-19th century in Sicily. An offshoot emerged on the East Coast of the United States and in Australia[1] during the late 19th century following waves of Sicilian and Southern Italian emigration (see also Italian diaspora). In North America, the Mafia often refers to Italian organized crime in general........

Hur som helst so vora Maffia skitcoolt.

Inaktiv

Svenska regeringen går ut och meddelar:

Försvara Tjeckien, 35sek i bidrag.

Medlem
Skrivet av eRepublik:

Inte än men vem vet vad admin kan tänkas hitta på...Cosa Nostra - Enligt wikipedia:

This article is about the criminal society. For other uses, see Mafia (disambiguation).

The Mafia (also known as Cosa Nostra) is a Sicilian criminal secret society which is believed to have first developed in the mid-19th century in Sicily. An offshoot emerged on the East Coast of the United States and in Australia[1] during the late 19th century following waves of Sicilian and Southern Italian emigration (see also Italian diaspora). In North America, the Mafia often refers to Italian organized crime in general........

Hur som helst so vora Maffia skitcoolt.

Okej, därför jag startade upp en karaktär baserad i Sicilen. Skrivs det bara på Italienska där eller? Kanske hade vairt bättre att välja Sverige?
Kan man flytta till ett annat land?

Om det finns möjligt för korruption, så finns det också möjlighet för en OC grupp att existera.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Närmast liknande Korruptions möjlighet är väl att flytta över Svenskar till Tyskland strax för valet och sen starta ett parti och ta över landet politiskt.

Inaktiv

ScarFace, det är lite svårt att få igång en maffia just nu, men det lär komma sätt för korruption osv senare. Sedan är det inget jag är direkt för som Sveriges president

Du kan flytta till Sverige genom att köpa en moving ticket. Behöver du arbete i Sverige finns det en tråd på erepublik.se

Skriv svar