Spel som alla älskade, men du hatade!

Medlem

World of warcraft och warcraft 3 och the Sims e bara kul en väldigt kort stund..

Medlem
Skrivet av erge:

World of Warcraft: Ett evigt grindande/farmande efter epix!!11!
Counter-Strike: Ingen kommentar.
Oblivion: Rollspel my ass.

samma här + GTA


signatur

You can't win the game...

Inaktiv

Gran Turismo serien

Metal Gear Solid serien

World of Warcraft

Grand Theft Auto San Andreas (men dom andra va skoj)

Legend of Zelda serien

God of War serien

Devil May Cry serien

X-Com serien

För att nämna några...

Medlem

I stort sett alla JRPG's, står inte ut med dom över huvudtaget, dålig story, skumma karaktärer, värdelöst combat the list goes on...

Zelda, kan inte sätta fingret på det men jag har aldrig gillat Zelda i någon av dess former.

Halo, första spelet var väl ganska ok för sin tid men efter det har det bara vart en medioker shooter utan någon värdig motståndare tills CoD4, även därför Halo aldrig gjorde bra ifrån sig på dator med motståndare som Unreal Tournament och Counterstrike.

Crysis är ju definitivt förra årets mest overhypade spel, 9.5 från Gamespot hallå?! det lever helt enkelt på sin grafik, storyn är inte värt ett piss och multiplayer var inte direkt imponerande heller, det enda positiva med spelet antar jag är editorn som kan generera rätt många balla mods, ungefär lika med Halflife1/2 i mina ögon, väldigt svaga FPS spel men modsen till spelen är guld värda.

I övrigt tror jag alla som skriver WoW egentligen bara skriver det för att alla andra gör det....

Inaktiv
Skrivet av Puffin:

Crysis är ju definitivt förra årets mest overhypade spel, 9.5 från Gamespot hallå?!

Men, betalar man gamespot får man bra betyg!

http://cashwh0re.com/

Medlem

alla MMORPG


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Allt nytt från Blizzard som får cellshading grafik... cellshading i all sin ära.. Men det är fan inte snyggt när teletubbies ser bättre ut..

Halo serien.. Överhypad skit..
Crysis.. överhypat..
CoD4.. klan scenen.. Fast iofs stämmer det in på alla andra online shooters..
CS - för folk förstår inte när ett spel förtjänar en värdig begravning.

Medlem

Alla FF och andra JRPGs, fattar mig inte på dom. Och Fightingspel, what is the point? Och sportspel (*whatever* manager och liknande).

Och linjära spel i största almänhet. Den genren måste DÖ!

Sen spel som inte låter en leva med sina handlingar/beslut: jag VILL INTE bli tvungen att spela ett uppdrag om och om igen för att nån "viktig" person dog. Jag vill komma vidare i STORYN.

Inaktiv

Alla fifa spel , Hur roligt är det att köra fotboll spel?

World of warcraft : Kräver för mycket tid och för många små barn som förstör för andra.

Medlem

Metal Gear soldier spelen

Medlem

Warcraft 3, wtf, vad är kul med "3D" grafik och en massa whinande idioter som kör DOTA?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag gillar inte halo-serien tack vare den överhypade tredje delen som enligt vissa tidningar var ett av spelhistoriens största ögonblick. Rena löjan. Din Teknik hade en bra recesion av spelet där det fick 3 av 5.

På grund av att jag började spela CNC när jag var 4 år så är jag inte så förtjust i WC/SC- universumen( det inkluderar WOW också) heller, inga dåliga spel alltså men JAG gillar dem inte.(jag har testat dem, tro mig)

Medlem

Wow och halo suger elefantballe.:down:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Razor Razorsson:

På grund av att jag började spela CNC när jag var 4 år så är jag inte så förtjust i WC/SC- universumen( det inkluderar WOW också) heller, inga dåliga spel alltså men JAG gillar dem inte.(jag har testat dem, tro mig)

Samma här

Inaktiv

Kibb har inget smak med tanke på att han älskar AC och är en pirat

WiC är inte skit utan bara inget specielt

Överskatade spel: CoD4, BF2, GTAIV, GH2


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Counter Strike.. kräkmedel!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Kibb har inget smak med tanke på att han älskar AC och är en pirat

Och detta baserar du på att jag älskar AC?
Passa dig väldigt noga med vad du säger.. Om du baserar piratsnacket på att min spelsamling är väldigt stor så har det att göra med att jag tjänar väldigt mycket pengar.

Medlem
Skrivet av Kibb:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Kibb har inget smak med tanke på att han älskar AC och är en pirat

Och detta baserar du på att jag älskar AC?
Passa dig väldigt noga med vad du säger.. Om du baserar piratsnacket på att min spelsamling är väldigt stor så har det att göra med att jag tjänar väldigt mycket pengar.

Han tror nog att alla är under 18 här och inte kan tjäna över 25.000kr i månaden ;p

Inaktiv

Hehe ja kanske.

Medlem

Ja, Kibb tjänar väldigt mycket pengar.

Medlem

Alla Halo, Alla Warcraft (inkl wow). Aldrig gillat dom bara.

Inaktiv

Wow...


signatur

Super Bowl XL Champions

Medlem

Counterstrike, roligt koncept, men tycker folket förstörde känslan, spela en kortstund innan jag gick över till Day of Defeat.

Portal, Det är ett valve spel, vackert, grymma ljud. Men jag är mer action snubben.

Medlem

Halo 3. Oj,oj,OJ! vilka förväntningar jag hade på det efter att ha läst alla recensioner och sett betygen det fått. Han inte spela mer än 10 minuter innan skivan lämnade konsolen för gott.
Tar nog hem förstapriset i kategorin "Sämsta köp".

Medlem

Halo 1 var okej, resten är skit.
warhammer 40k rts är skit.
Counterstrike är skit.
msg serien är skit.
Ärligt tycker jag Metroid är skit med.

Vad bitter man kan bli =D


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Halo 1 var okej, resten är skit.
warhammer 40k rts är skit.
Counterstrike är skit.
msg serien är skit.
Ärligt tycker jag Metroid är skit med.

livet är skit

fixade ditt lilla fel där, hoppas du inte har nått emot de?;)

för att inte vara offtopic måste jag säga att Earth 2160 var ganska så tråkigt.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

KOTOR , Zelda ( inte ocarina of time )

Medlem

Halo serien, The sims serien, world of warcraft, Tibia, Final fantasy serien och TestDrive Unlimitet, vet inte vad det spelet heter men man är typ en liten lila drake och gör massa shit i en fantasi värld, maple story och Sagan om ringen serien.
Dom spelen är för fan bara shitspel!!!

Inaktiv
Skrivet av eldamar:

... Är jag ensam om att tycka att Half-life 1 var ett grymt kul singelplayer spel?

Nej. Men det var fan inte lätt, eller så är det jag som suger.

Min lista av över rankade spel:
Hela Halo serien, Dota, Quake (Föredrar UT mer), Metal Gear Solid (Trött på att höra hur underbart kul det är och se det överallt), Tibia... VAD ÄR SÅ JÄVLA BRA MED TIBIA?!?!
Ps. För mycket filmer i Metal gear solid på PS1

Medlem

WOW
Halo - Aldrig fattat varför det är så kul... bara ett enformigt fps. HL2 är roligare.
Mass Effect - åka från planet till planet... nee alldeles för enformigt och orkade inte sätta mig in i det.
Gears Of War - samma sak här... tråkigt och enformigt.
Godfather - sämsta gangster-spelet ever, väldigt linjert och tråkigt. Ingen känsla alls.

Så.. Det var det hela iaf.

Skriv svar