Gillar ni demot?
om man lägger in några icke EA patchar så kan nog spelet bli bra som omväxling till bf2 ser detta spel som bf2s mod som behövs patchas upp en del. sedan hoppas jag på att folk lär sig lite oxå. är rätt så ny själv. vilka vapen som är bra mot vad.
Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram
Tyvärr kan inte alla vara lika smarta som du
Påstår inte att jag är speciellt smart men att jämnföra ett realism spel som utspelar sig i nutid med ett framtids spel är inte det bästa man kan göra. Quake Wars är ju ett ungefär likadant spel, varför inte byta ut ArmA mot det?
Påstår inte att jag är speciellt smart men att jämnföra ett realism spel som utspelar sig i nutid med ett framtids spel är inte det bästa man kan göra. Quake Wars är ju ett ungefär likadant spel, varför inte byta ut ArmA mot det?
För att de flesta går från bf2, som oxå är med som ett val, och arma är ett annat val som bf2spelare kommer att ta om de inte gillar bf2142.
Spelat sedan q2 :)
För att de flesta går från bf2, som oxå är med som ett val, och arma är ett annat val som bf2spelare kommer att ta om de inte gillar bf2142.
90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.
90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.
trist men sant, alla CS kidds har emigrerat till BF2 -.-
förhoppningsvis stannar dom där och låter BF2142 vara.
"]90% av alla BF2 spelare skulle stängt av ArmA efter 5min.. Varför? Nästan alla är små fjortisar.
Lol, vad grundar du detta uttalande på?
"Qrush
Foto saknas
Senast inne: 2006-10-11
Inloggad nu: Nej
Namn: Mikael Johansson
Född: 1992-02-04 (14 år)
Mina favoritspel
Battlefield 2"
Yep yep yep...
"Qrush
Foto saknas
Senast inne: 2006-10-11
Inloggad nu: Nej
Namn: Mikael Johansson
Född: 1992-02-04 (14 år)
Mina favoritspel
Battlefield 2"
Yep yep yep...
Haha Qrush är såå ägd
Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64
Hehe.. "Fjortis är en, oftast nedsättande, beteckning på någon (vanligen i de yngre tonåren eller puberteten) som beter sig omoget, osäkert, naivt och pubertalt. Fjortisen tar däremot varje chans att på olika sätt visa hur mogen, självsäker och vuxen han/hon är. Ordet fjortis syftar på fjorton år men det används i överförd mening även på lite äldre eller yngre personer som beter sig fjortisaktigt." Lite fjortis är vi allihopa allihopa lalalalal.
Endast fjortisar citerar ur susning.nu
Normala människor citerar ur wikipedia
case closed...
(ska sluta jävlas nu, hehe)