Medlem
Ranks

Någon som vet var man kan kolla vilka ranker som finns ?

Medlem

signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

En fråga nu angående ranks. Jag fick nyss 20 000 poäng o då blir man ju Master Sergeant. Men sen enligt UBAR så ska man gå upp ytterligare en rang om man har Basic i alla badges o det skaffade jag mig (kniven fattades) men ingen promotion.. Har UBAR lurat mig och det finns egentligen ingen rang som heter First Sergeant?
Jag vet att det kan dröja en stund innan man får befordran men jag tog kniv badgen i förrgår o har spelat flera rundor efter det så det ska inte vara problemet..


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

URK
Medlem
Skrivet av The Slayer:

En fråga nu angående ranks. Jag fick nyss 20 000 poäng o då blir man ju Master Sergeant. Men sen enligt UBAR så ska man gå upp ytterligare en rang om man har Basic i alla badges o det skaffade jag mig (kniven fattades) men ingen promotion.. Har UBAR lurat mig och det finns egentligen ingen rang som heter First Sergeant?
Jag vet att det kan dröja en stund innan man får befordran men jag tog kniv badgen i förrgår o har spelat flera rundor efter det så det ska inte vara problemet..

det är samma grad om du har allt innan du når upp till den poäng nivån så får du den graden. om du inte har allt så får du en annan grad fast de ligger på samma poäng nivå


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Du måste ha basic i alla badges innan du når 20 000 för att bli First Sergeant.
Om du inte har det blir man Master Sergeant


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Hur ofta updateras statsen och rewards man får ?

Medlem
Skrivet av Tamm24:

Hur ofta updateras statsen och rewards man får ?

Vet inte om det finns någon exakt tid när de uppdateras, ibland går EAs servrar välldigt långsamt och ibland går de snabbt...
Men om man räknar med att de går normalt så kan du iaf på bf2s.com se hur lång tid det är tills statsen uppdateras (på sidan bf2s.com då).

Medlem

på bf2s.com är det ca 1h till 1 o en halv h mellan varje uppdatering


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

A.G
Medlem

Men är det inte 2h mellan uppdateringarna på bf2s.com?

Medlem

The Purple Heart Medal is awarded to any member of the armed forces who has been killed in any action with an opposing armed force of a foreign country
Combat Rating: Outstanding
Battlefield Commendation
::: 1000 Global Hours Played in Total
::: 50,000 Global Heals
::: 25,000 Global Repairs
::: 25,000 Global Re-supplies

Så här står det om man ska få Purple Heart, den fick jag i förrgår men jag har har en känsla att jag inte har allt det där Commendation eller vad det är.
Vad är Global grejerna ?

Medlem
Skrivet av Tamm24:

The Purple Heart Medal is awarded to any member of the armed forces who has been killed in any action with an opposing armed force of a foreign country
Combat Rating: Outstanding
Battlefield Commendation
::: 1000 Global Hours Played in Total
::: 50,000 Global Heals
::: 25,000 Global Repairs
::: 25,000 Global Re-supplies

Så här står det om man ska få Purple Heart, den fick jag i förrgår men jag har har en känsla att jag inte har allt det där Commendation eller vad det är.
Vad är Global grejerna ?

men dom Commendation´s är inte för Purple Heart.. vet inte var du har hittat det med det är inte gör Purple Heart, för Purple Heart ska ha dött 20 gånger o dödat 5 personer (om jag har fattat det rätt) så får du purple heart..

IAR: A K:D ratio of 1:4 with a minimum of 5 kills/20 deaths


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

gå in på BF2S.com så finns det där och om alla som spelar Battlefield 2!

1
Skriv svar