Se Wanteds skruvade action

Robot
Medlem
Se Wanteds skruvade action

Hm, ser OK ut. Att böja kulor är väl kul och enligt wiki ska det finnas med bullet-time liknande effekter.
Dock kändes gubben något stel, but time will tell! Gillade filmen skarpt.

Inaktiv

ser snyggt ut men troligen så har så har spelandet inget som helst djup alls. känner det på mig.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

kan ju knappast bli mycket sämre än filmen dock.

Medlem

Det såg helt sjukt stelt och tråkigt ut.

Medlem

Det enda jag gillade var att han tog skydd bakom en matvagn och sen puttade den framåt. Borde finnas sån möjlighet i fler spel

Medlem

Trist.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Jh
Medlem

Ser riktigt trevligt ut..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Gammalt fotage om man har kollat på Gametrailers.com


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Medlem

Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...

Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...

Medlem

Tråkigt trailer åtminstone, men förhoppningsvis är det roligare när/om man spelar det själv.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...

Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...

Haha, påminner lite om "Nectar" i Haze eller "Line of Sight" i Assassins Creed och vi vet ju alla hur de spelen slutade. xD

Inaktiv

Såg väl sisådär ut..

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av _jozo_:

Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...

Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...

Haha, påminner lite om "Nectar" i Haze eller "Line of Sight" i Assassins Creed och vi vet ju alla hur de spelen slutade. xD

Jag tyckte då att assassins creed var ganska kul :). Spelade iofs bara xbox 360 versionen, men jag tycker det fanns en del bra delar i det spelet!

Medlem

Klart trist såg det ut att vara och är långt ifrån assasin creed du kan komma

Medlem

<<<<<<<<<<<<<<<<<Ball!

*Hoppas detta är en tidig beta och det färdiga spelet blir mycket bättre*

Medlem

Tycker det såg ganska bra ut, men läser man andra på tråden så märker man hur höga förväntningar på spel är idag, och vilken perfekt spel man måste göra för att intressera folk idag?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det sämsta var ju ljudet tycker jag. Helskum ljuddesign. Eko på fiendernas skrik inne i ett flygplan, dålig prioritering av ljudvolymen på ljudeffekterna(varningssignalerna från dörrarna överröstar nästan skottlossningen). Sen var ljudet överlag otroligt tamt och saknade "umph".

Närstridssekvenserna såg inte särskilt tuffa ut.

Jag stör mig också på att detta spel också har tagit efter trenden att stänka blod på skärmen när man blir träffad.

Men sånt hinner man nog fixa innan release. Bortsätt från dessa klagomål så ser spelet ganska underhållande ut. Det ser snyggt ut och jag tror inte att personen som spelar gjorde ett bra jobb med att demonstrera spelet. Tror spelet är som bäst när man håller ett högt tempo.

Medlem

det som är ganska konstigt i filmen är att bara för att dom skruvar kulan så träffar dom ALLTID och att dom kan få kulan att svänga både höger eller vänster genom att flänga med armen på samma sätt.

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...

Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...

Sakna känsla och djup, Det säger du efter 3 min långt clip?

Medlem

Vad skönt att med konsoler kan man inte göra två saker samtidigt typ springa i sikta samtidigt utan måste stanna för att kunna träffa,
därav konsol suger på fps o tps "eget påhitt" men logiskt.


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Inaktiv

Garanterat inget köp!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Grafiken var ok

Medlem

Man kanske kan köpa och leka med det när det ligger på 200kr. Annars inte så lockande.


signatur

Rawr

Medlem

Såg inte början ut som den gamla CS-banan inuti ett parkerat Flygplan? Kommer inte ihåg namnet.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Tycker det såg ganska bra ut, men läser man andra på tråden så märker man hur höga förväntningar på spel är idag, och vilken perfekt spel man måste göra för att intressera folk idag?

Som sagt i en annan tråd, bandwagon-effekten är oundviklig på FZ

Men visst, each to his own. Lättast blir det nog att bedömma spelet efter man väl spelat det.

Medlem

Ärligt talat så såg spelet as tråkigt ut.. Men det är väl att förvänta sig med ett spel baserat på en film.

Inaktiv

Såg inte speciellt roligt ut, såg väldigt stelt och tråkigt ut

12
Skriv svar