Neversoft lämnar Tony Hawk

jkw
Medlem
Neversoft lämnar Tony Hawk

Inget Neversoft = Inget Tony Hawk.
Dags för nya utvecklaren att byta titel på spelet.

Medlem

Tony Hawk-serien har inte varit värt att spela de senaste åren, så ska serien fortsätta utvecklas KRÄVS det en ny utvecklare.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av jkw:

Inget Neversoft = Inget Tony Hawk.
Dags för nya utvecklaren att byta titel på spelet.

jag håller med.. hela Tony Hawk grejen har ju blivit så förgiftad av alla skitspel. jag skulle inte bli arg om dom faktiskt gör ett vettigt spel dock.

Medlem

Tony Hawk serien var Tony Hawk seriens tills underground kom, där satt det stopp för mig. Efter 4an gick det bara utför med Underground samt American Wasteland, längre än så har jag inte spelat.

Förutom Downhill spelet på Wii men det kallar jag inte Tony Hawk.

Medlem

jag tycker att thps2 till underground var riktigt bra. underground 2 och resten blev bara skit

Inaktiv

Kommer ihåg när jag kom till min kompis som hade THPS 3 till PS2. WOW vilken grafik jämfrt med mitt Ps 1 ^^


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Th har bara blivit sämre o sämre iaf. Så det är bara ett bra beslut.. Skate är en värdig tronföljare.

Medlem

1an 2an 3an och 4an är ju alla riktigt bra spel. Efter det gick det utför. Underground var verkligen inget att ha

Medlem


Minns fortfarande första gångerna jag spelade THPS, N64 versionen emulerad och vart kär i serien. Skaffade THPS3 till PCn, sen THPS4 när det kom ut. Minns hur "blowed away" man vart första gången man rörde THPS3 efter THPS, och samma sack med THPS4 när omgivningarna vart lite "mer realistiska". Vid tiden när THAW släpptes till PC var ju typ tiden som THUG kom till PC. Så jag spelade THAW och tyckte det var bra, sen testade jag THUG och tyckte det var bättre. TH serien var min första "serie", och om Neversoft lämnar den så är det kört. Men det spelar ingen roll iaf, eftersom dom 2-3 senaste spelen inte ens har rört PCn. RIP

Medlem

känns som de första TH spelen är bättre än de nya faktiskt.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

känns som de första TH spelen är bättre än de nya faktiskt.

Det är för att det så lilla vän... det är för att det är så.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

kommer ihåg vad jävla kul man hade med 3 an och 4 an.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tony Hawk 3: Bästa skatespelet ever!

Tycker som jkw att de nya utvecklarna borde byta titel...!

Medlem

Tony Hawk var bra på PS1.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första spelena var väl bra sen tyckte jag det blev alldeles för mycket jackass av det hela

Medlem

Mjölk mjölk mjölk...

Medlem

jag vet vilken den nya utvecklaren är hihu
har en kompis som går i spelutvecklingsskola i chicago och utvecklaren av tony hawk är i samma hus.
utvecklaren är iaf okänd och baserad i chicago.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Med tanke på att Skate är otroligt mycket bättre än alla Tony Hawk spel tillsammans så känns det bra att Neversoft äntligen lägger ner vidare utveckling.

Medlem

Finns inget skateboard spel som är bättre än Pro Skater , självklart så är ju Skate väldigt realistiskt och väldigt roligt att spela, men den kan endå inte ta bort den underbara känslan när man spelade "Pro Skater" för första gången!!!!

Medlem

THPS 1,2,3 och 4 är kung men sen blev det bara trams. Ge oss ett värdigt THPS 5 så är jag nöjd


signatur

<3

Medlem

Tacka vet jag 2:an, det var det absolut roligaste skate-spelet hittills.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar