Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

FZ:s skattjakt - dag 2

Medlem
Skrivet av Jee:

Jag fattar inte riktigt hur detta funkar. Jag tryckte på säkert 50 sidor när det skulle finnas symboler men hittade inte en enda. :S
Jag rensade cache och kakor men det funkade ändå inte. Någon som vet om jag gör något fel? Eller har jag bara otur?

kan vara otur , prova en annan dator , eller prova ett annat konto på din dator.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Jag började för 50 minuter sen och är på en ärofull tiondeplats:D Hinner jag äta frukost tro?

Om de fortsätter släppa poäng i den här takten så hinner du. Men ät vid datorn för att vara på den säkra sidan

Medlem

Tävlar inget idag, är inte sugen på en Wii

Medlem

Behöver ingenting av dom här priserna. Därav står jag över detta då jag har annat för mig än att jaga symboler.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av Ariath:

Jag började för 50 minuter sen och är på en ärofull tiondeplats:D Hinner jag äta frukost tro?

Om de fortsätter släppa poäng i den här takten så hinner du. Men ät vid datorn för att vara på den säkra sidan

Ett stycke skinkmacka stl. XL coming up:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av Ariath:

Jag började för 50 minuter sen och är på en ärofull tiondeplats:D Hinner jag äta frukost tro?

Om de fortsätter släppa poäng i den här takten så hinner du. Men ät vid datorn för att vara på den säkra sidan

Ett stycke skinkmacka stl. XL coming up:D

Själv har man snart ätit upp en låda lakritspipor i väntan på nya poöng.

Jee
Medlem

Nu när jag trodde att jag skulle ha en chans att vinna så har det slutat fungera. Har rensat cache, kakor, testat i annan webbläsare och annan dator. Har inte fått upp något dom senaste två timmarna.


signatur

Eller inte?

Medlem

Frågan är om man orkar sitta här i 13 timmar och jaga skatter för något som är värt 2000:-


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nu skiter jag i det här, har bara 38 ynka poäng hittills och måste ändå iväg snart och julhandla lite.. Jag vill ha en Wii till jul ju.

Medlem
Skrivet av Ymer:

Dom här skattjakt tävlingarna är gjorda för kidsen som har jul-lov och kan vara hemma.

Äh, vadå? Oss arbetslösa då?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Vore kul att vinna, men har aldrig tålamodet som krävs


signatur
Inaktiv

hopp, nu vaknade jag upp från ide.. känns inte värt att börja, jobba kl 18.00 till 22.00 känns inte som jag har en chans, ett wii skulle suttit gött:(

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Frågan är om man orkar sitta här i 13 timmar och jaga skatter för något som är värt 2000:-

Om man är student och får 1050 i månaden(studiebidrag) så betyder det att man måste vänta 2 månader för att ha råd, detta blir 1440 timmar, så för vissa är 13 timmar rätt lite;)

*kan ha räknat fel, steg preeecis upp ur sänga.

Medlem

vafaan klockan är 12:40 och alla symboler är redan tagna, va e det för nördar som e uppe hela natten och letar symboler egentligen?? ge oss skolfolk en chans också!

Jee
Medlem

J0hAnN48: Alla symboler har inte delats ut ännu. Och jag tror att tävling började runt 7:30.
Har lyckats få 48 poäng men det var 4 timmar sen.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

vafaan klockan är 12:40 och alla symboler är redan tagna, va e det för nördar som e uppe hela natten och letar symboler egentligen?? ge oss skolfolk en chans också!

Tävlingen startade imorse så det är ingen som roffat åt sig under natten.

BTW, det har gått lång tid sen senaste poängsläppet. Nåt fel?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

BTW, det har gått lång tid sen senaste poängsläppet. Nåt fel?

Tror inte att det är något fel. Ibland tar det bara lite längre tid för symbolderna att komma!

Medlem
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av Ariath:

BTW, det har gått lång tid sen senaste poängsläppet. Nåt fel?

Tror inte att det är något fel. Ibland tar det bara lite längre tid för symbolderna att komma!

Får hoppas att kommer några snart. Jag vill bygga upp ett försprång om det går vill säga. Jag blir tvungen att lämna tävlingen vid en viss tidpunkt idag:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Hur mycket poöng har ni som ligger på top 10?

Medlem
Skrivet av scodriem:

Hur mycket poöng har ni som ligger på top 10?

Runt 100 - 300

Inaktiv

om man kommer på tionde plats kan man få mediamarkt presentkort? eller?

Medlem
Skrivet av scodriem:

om man kommer på tionde plats kan man få mediamarkt presentkort? eller?

Nej 1-3 vinner priser.

Edit: Kommer ej upp några rutor för mig nu, provade 10 olika sidor inte en enda ruta kom upp, 400 symboler fanns kvar och jag har 0 poäng.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

ye de e tamefan buggat imellan åt ,

gj FZ

Vill inte whina eller något , tänke bara informera om att det verkar väldigt instabilt.

// zauii

Jee
Medlem

sebulba666: Det verkar som att det är bara att fortsätta trycka. Gick in på ca 50 sidor eller något innan jag fick några poäng förut. Ibland får jag inga alls sen kommer alla samtidigt... Men då tar dom oftast slut.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Jee:

sebulba666: Det verkar som att det är bara att fortsätta trycka. Gick in på ca 50 sidor eller något innan jag fick några poäng förut. Ibland får jag inga alls sen kommer alla samtidigt... Men då tar dom oftast slut.

Ett fenomen som upplevs av fler kan jag lova, inklusive mig :), verkar dock inte som toppen har några probs med detta.

Nåja gl till alla

Medlem
Skrivet av Jee:

sebulba666: Det verkar som att det är bara att fortsätta trycka. Gick in på ca 50 sidor eller något innan jag fick några poäng förut. Ibland får jag inga alls sen kommer alla samtidigt... Men då tar dom oftast slut.

Ok men hur ska man kunna ha en chans då när de andra öser in poäng?!?

Ähhh jag ger upp, någonting vill inte att jag ska kunna tävla, ödet? Gud? Persbrandt?

Vilket som lycka till

Edit: Såg att man kan se folks poäng nu, Strumpa har 300 och jag kan inte få ens 1 :\

Näe nu går jag och spammar 2k´s forum.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Ser ut som ni satsar mer på tävlingar än på nyheter... Dessa skattjakter är orättvisa, det handlar ju bara hur mycket tid man har och bara klicka runt på sidan. Totalt vridna! Tycker ni borde fokusera er energi på annat...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Ser ut som ni satsar mer på tävlingar än på nyheter... Dessa skattjakter är orättvisa, det handlar ju bara hur mycket tid man har och bara klicka runt på sidan. Totalt vridna! Tycker ni borde fokusera er energi på annat...

Jag tycker lite tvärtom, dessa tävlingar är inte många dagar och jag kan klara mig med lite mindre nyheter om jag vinner en 40"

Jee
Medlem
Skrivet av Tpiom:

...Dessa skattjakter är orättvisa, det handlar ju bara hur mycket tid man har och bara klicka runt på sidan. Totalt vridna! Tycker ni borde fokusera er energi på annat...

Handlar inte bara om tid. Jag har hela dagen på mig att sitta och klicka här. Men jag verkar ha sån otur så det verkar inte spela någon roll hur mycket tid jag läger ner, så jag har gett upp nu. Eller så vet dom i top 10 något som inte vi vet.


signatur

Eller inte?

Medlem

Yrkeshemligheter yppar man inte;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Skriv svar