Info om Guitar Hero: Metallica

Medlem
Skrivet av Krycka:

synd att det endast är med 3 bra låtar med metallica, allt efter justice for all är skit enligt min mening.

Jävligt många som säger detta, jag förstår att visst deras stil förändrades under åren men från att det är grymt till skit tycker jag är ganska hårt sagt...

Dessutom tycker jag att nya skivan är som att vrida tillbaka klockan, förutom kanske hetfields röst.

Medlem
Skrivet av Ophe:

Hoppas de tar med Dyers Eve

HELL YEA!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Queen rockar stenhårt, de var ju med att uppfinna subgenren som Metallica blev pioniärer inom.

Medlem
Inaktiv

Trodde att Fade To Black och Ride The Lightning skulle vara första prioritering på ett Guitar Hero: Metallica.

Medlem

nice


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Fenix:

är det inte bättre att lära er spela instrument istället?

Eller slår du dig själv hårt i ansiktet.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Fenix:

är det inte bättre att lära er spela instrument istället?

Eller slår du dig själv hårt i ansiktet.

Den skålar vi på


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av bleak:

Men inte är det den färdiga listan eller ?

Självklart inte, därför skrev jag att de kommer att pumpa in fler låtar

Inaktiv
Skrivet av pikzel:
Skrivet av bleak:

Men inte är det den färdiga listan eller ?

Självklart inte, därför skrev jag att de kommer att pumpa in fler låtar

Menade bara att det var onödigt att folk var besvikna över vilka låtar som presenterats hittils när det inte är hela listan

Medlem

Hoppas det kommer en cool metallica gura.

Medlem

Blir nog ett köp


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Darkflow:

Hoppas det kommer en cool metallica gura.

Kirks the Mummy I isåfall! Annars fungerar Jaymz Truckster, tokläcker gitarr.


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av Trollafett:

Ahhh, Demon Cleaner med Kyuss! Fantastiskt

This.

Men, SLAYER \m/

Jo, Slayer e grejer såklart! Iaf t.o.m. Seasons in the Abyss, sen blir d lite väl raka låtar för min smak


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag kommer köpa detta oavsett vilken låtlista det är. Dessvärre tror jag inte riktigt på detta "rykte".

Enter Sandman är ju redan släppt iom Rock Band. Battery kommer ju till Rock Band 2 så där rök den också.

Jag tror inte de kommer ha med samma låt till flera produkter.

Det jag VERKLIGEN hoppas är att Death Magnetic spåren funkar även till GH: Metallica.

Medlem

Från Metallica.com

Yes, we know, it's the worst kept secret in rock-n-roll but we're here now to finally confirm that there will indeed be an all-Metallica Guitar Hero game released in the first half (!?) of 2009. Guitar Hero Metallica allows you to play as us in either single instrument or band career game modes in your choice of some famous settings (Tushino Airfield anyone?) or new venues with in the round staging. Included are 28 Metallica songs along with a few from some of our buddies like as Alice in Chains, the Foo Fighters, Slayer, Machine Head and Queen. There is also an all new Expert+ difficulty setting featuring two bass drum kick pedals (!!!) along with all the gameplay modes from Guitar Hero World Tour.
Over the next few months, we're going to be updating you with track listings, more features, of course how and when you can get the game, and some cool previews of the game right here on the site. As you've heard us say before, keep checking back for more details!

\m/

Medlem

INGEN Whiskey in the jar .... BAH!

Medlem

Tycker det känns konstigt att dom aldrig tar med we dont need a hero med edguy

Medlem

Tror inte riktigt heller på denna låtlista. Precis som Zeatrix sa + att dom har stavat "Metallica - Where I May Roam" fel. Ska ju vara "Metallica - Wherever I May Roam"
Kan inte tänka mig att dom stavar fel i en officiell release...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av kattovisch:
Skrivet av Darkflow:

Hoppas det kommer en cool metallica gura.

Kirks the Mummy I isåfall! Annars fungerar Jaymz Truckster, tokläcker gitarr.

Tror inte The Mummy kommer med. Då han har patent på designen och han är ganska mån om att ingen annan har en sådan. Dock tror jag han Caution Hot kommer med.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Klart att dom inte släpper alla favoriter på första spelet. Metallica guitar hero lär ju få uppföljer x flera.

12
Skriv svar