Rock Band 2 till EU i november

Robot
Inaktiv
Rock Band 2 till EU i november

KÖÖP!!! YES!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Norge blir utan? Stackars Norge...

Medlem

inga weezer låtar?

Medlem

Hmm..
Vetifan alltså..
GH4 har ju som sagt problem med trummorna och är ju sledet om man får ett par trummor som e kassa.
Å andra sidan får man GH4 Band Pack för 699kr på EBGames om man byter in 4 beggade spel.

Vet iofs inte hur bra Rock Band 2 är.
Hmm Hmm Hmm!!!

Medlem

Fattar inte varför de inte släpper det i hela världen som Activision gör med sin World Tour.
Och bara till 360 i Europa. Men dock kanske... Skulle jag vara dem så skulle jag släppa det till alla länder direkt så inte World Tour hinner sno åt sig alla köpare innan Rock Band Släpps.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Flämt! Kommer det ut i november och inte hundra femtio års senare?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Hur blir det med Playstation 2 utgåvan då? Den ska väl komma till USA i December, ska den släppas tidigare i Europa?

Medlem

härunder wtf is that?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Då får man väl importera.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Väna lite, fattar inte riktigt...ska spelet Rock Band 2 släppas i November, medan instrumenten kommer i december??

Medlem
Skrivet av Håkan:

Hmm..
Vetifan alltså..
GH4 har ju som sagt problem med trummorna och är ju sledet om man får ett par trummor som e kassa.
Å andra sidan får man GH4 Band Pack för 699kr på EBGames om man byter in 4 beggade spel.

Vet iofs inte hur bra Rock Band 2 är.
Hmm Hmm Hmm!!!

Whaat!

Har GH4 problem med trummorna? Måste varit något jag har missat, kanske inte helt oväntat.. men var har du läst detta?

Inaktiv

[1:a kvartalet 2009]

Ni får vänta några månader

Varför blir det igentligen så här? Ska inte företagen ha koll på allt?

Dom ska veta detta eller?

Edit :

Det är väl bara själva Guitar Hero - World Tour - Trummor som är försenade?

Paketet släpps ju fortfarande samma datum? Eller har jag fel?

Medlem

Måste du ha två radbyten mellan varje mening?

OnT: Shit alltså vad mycket sånt här det finns på marknaden för tillfället. De vet hur man mjölkar ur det sista ur kossan! Men är det verkligen så att spelet kommer innan man kan få tag på instrumenten? :S


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Väna lite, fattar inte riktigt...ska spelet Rock Band 2 släppas i November, medan instrumenten kommer i december??

Stämmer bra. Harmonix gör nog detta för att de som redan har instrument skall slippa vänta så länge som det blev sist. Då de vid releasen av RB1 skall ha försenat släppet om och om igen för att instrumenten gick till amerikanska kunder som hade sönder sina istället.

Nu finns det juh redan många som köpt RB1 med instrument och därför inte är särskilt intresserade av att skaffa 3 instrument till att fylla vardagsrummet med men fortfarande vill ha spelet

Medlem

JAAAAAAAAA ÄNTLIGEN!!
Om det nu bara gäller Storbritannien så kan man ju bara importera det. Jag gjorde det med 1:an och det gick som på räls

Medlem

Behöver bara själva spelet då jag redan har RB 1 trummorna... kommer det senare i resten av EU så får jag väl ta och köpa det från Play.com

Medlem

Och vill man ha det nu och har en PS3a så är det väl bara att ta och beställa det från staterna.
Kommer inte bli billigt med frakt och allt, men möjligheten finns.

1
Skriv svar