Ny Transformers-trailer ute
Bara Vin Diesel är med, han skulle passa ;)... Haha ärligt nog hade han npg det =P
Han är den smäste skådisen någonsin, har tyck alla filmer han vart med är sjukt dåliga.
Saving Private Ryan dålig? Don't think so!
Har ni sett klippet som cirkulerar på honom som 12-13 åring när han dansar breakdance med afro och allt? Sök på youtube.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Tji fick mina gamla klasskompisar från 80-talet som skrattade åt ens spekulationer om att detta skulle göras på film..
Scorponok verkar vara en riktigt snuskig konservburk..
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
vad är tramformers då? en tecknad film eller en "riktig" ?
tecknad serie från 80/90-talet där robotar kommer från rymden och kan byta skepnad mellan robot och olika jordiskt vanliga saker. De goda försöker försvara oss från de onda... Har gjorts en tecknad film vet jag. Här pratas det om en 'riktig' som kommer i juli.
Denna film kommer iaf inte bli sämre än Hulken, men visst kan det (tyvärr) bli hjärndöd action. But hey, det är iaf Spielberg!
Go Optimus!
Denna film kommer iaf inte bli sämre än Hulken, men visst kan det (tyvärr) bli hjärndöd action. But hey, det är iaf Spielberg!
Go Optimus!
Måste bara protestera där, vad är det som är så dåligt med hulken? Den är ju nedlusad med skitbra skådisar som gör ett bra jobb, den har feta effekter om en något "tecknade" och Ang Lee liksom... Jag fattar inte varför denna blev så sågad faktiskt. I min bok levereras precis det som står på förpackningen. "The HULK"
Hmm... är det verkligen Speilberg som... trodde det var ett skämt faktiskt...
EDIT: Producent, ok då är jag med igen... han lånade ut pengarna och sitt namn, ok.
...det skall ju vara "directed by"... (jävlar vad stuff han har producerat SS, inte mycket dåligt heller):)
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Dags att uppdatera.. klicka på "Exclusive trailer"
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
Skiter i om den är kass.. ska se den och betrakta den som ett konstverk oavsett
Hoppas bara inga ungar i kartonger dyker upp på premiären.. man har ju sett hur folk gör..
Nåt säger mig att det inte gå att göra en vettig real-time film av transforsmers
håller med till 100%. jag kunde ha sagt det bättre.
Det var nog en del som sa så om LotR också.
Inte för att jag tror att den här kommer att bli lika bra :tar tillbaks tar tillbaks:
yolo