Nya Bondliret lanseringsfilmat

Robot
Inaktiv
Nya Bondliret lanseringsfilmat

Goldeneye var väl ändå N64?.. Kanske kom till GC också iofs

Medlem

Var inte Goldeneye 007 till N64 och inte Gamecube? Förövrigt så ser spelet riktigt bra ut.

Gillar kommentaren "The best looking Bond game ever" det är väl ganska logiskt när det inte har kommit nåt Bondspel på några år nu

Skrivet av Blajjarn:

Gillar kommentaren "The best looking Bond game ever" det är väl ganska logiskt när det inte har kommit nåt Bondspel på några år nu

Haha, låter ganska lustigt när de kör på säkra kort. Man är ju van vid lite mer överdriven hype:

"PROBABLY THE BEST GAME EVER"
"MORE EXITING THAN STEALING A CAR"
"IT WILL TOTALLY GET YOU LAID BRO"

= )

Kanske...


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Medlem

Värt att pröva.. Ser rätt brutalt och roligt ut.

Medlem

Nej, Goldeneye kom INTE till GameCube. Dock så kom Goldeneye: Rogue Agent, vilket inte alls är samma sak

Medlem

Ser det bra ut på Wii, eller snarare får det ett bra betyg på Wii så blir det ett köp! Goldeneye minns man ju!

Medlem

Verkar ju faktiskt rätt så intressant. Något läskigt ryckig styrning med musen i PC-versionen av demot var det, men det går säkert att ordna. Jag pillade aldrig med settings.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Redaktör

Kaffebrist hos skribenten, ska givetvis stå Nintendo 64. Fixat, tack för rättelsen. För att undvika samma misstag framöver skickar ni dubbla kaffe latte till Gävlegatan 22C i Stockholm.


signatur
Inaktiv

Fan va man lira Goldeneye till n64 med polarna in på småtimmarna när man var 13 bast.. de va tider det!

Skrivet av Tompa:

Kaffebrist hos skribenten, ska givetvis stå Nintendo 64. Fixat, tack för rättelsen. För att undvika samma misstag framöver skickar ni dubbla kaffe latte till Gävlegatan 22C i Stockholm.

Bara om ni skickar Dofilus till mig


signatur
Medlem

"Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vi varann. Åååh jag lättar jag flyger fram, låt det aldrig ta slut"

VILL HA NU

Inaktiv

Den enda grejen man vet som är säker..

Man kommer såklart varva det eftersom bond inte kan dö

Va lite polygoner gubbarna såg ut att ha för ett spel som släpps nu.

Medlem

NAJS! Demot var kort men snyggt


signatur

B lup

Medlem

Bondliret, ha! Tänkte bonde och inte James Bond. Hmm, ett bondelire vore väl skoj?

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Va lite polygoner gubbarna såg ut att ha för ett spel som släpps nu.

satt du och räkna dem eller?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Kaffebrist hos skribenten, ska givetvis stå Nintendo 64. Fixat, tack för rättelsen. För att undvika samma misstag framöver skickar ni dubbla kaffe latte till Gävlegatan 22C i Stockholm.

Vuxenvälling som är så gott!

Skrivet av dalle:

Bondliret, ha! Tänkte bonde och inte James Bond. Hmm, ett bondelire vore väl skoj?

Testat Harvest Moon? Det är riktigt bra grejer!

OT: Har inte spelat Bond sen Goldeneye, har det kommit något efter? Läste vad folk skrev om demot och det verkade lite blandade åsiker om jag minns rätt? Antagligen värt ett test när/om det kommer ett större demo.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Undrar hur det blir med multiplayer på en maskin, har inte hittat något om det men det vore riktigt häftigt om man kunde lira fyra på samma maskin.

Medlem

Ser faktiskt riktigt jävla bra ut

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Va lite polygoner gubbarna såg ut att ha för ett spel som släpps nu.

Men så är det ett ocean spel också (om nån nu fattar vad jag menar )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ett nytt Goldeneye hade varit bättre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar