Inaktiv

Kolla gärna in några recensioner från USA / Canada / UK:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/929393.asp


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

Det här är ju underbart kul =D en Polare har det hemma fick typ 30.0 när jag träffa en i hvudet på lång avstånd med pilbågen


signatur

Rawr

Medlem

Låter häftigt men grafiken låter däremot inte som den bästa.
Fast tycker ändå att andra bilden ser hyfsat bra ut


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Glömde nämna att priset lät bra också:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Öh, du verkar vara EN SMULA naiv. De exemplena jag gav är i princip de enda uppdragen som finns. Och den enda som skiljer sig åt i varje uppdrag är namn och plats. Alla meningar är samma, uppläget i själva uppdraget är det samma, JA MAN TYCKER DU BORDE FATTA VAD JAG MENAR.

Till skillnad från Oblivion där uppdragen faktist är roliga och skiljer sig i uppläget.

Språkpolisen måste rycka in här. "naiv" var väl inte riktigt korrekt använt här va?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Skrivet av Mr.Waterboy:

Låter häftigt men grafiken låter däremot inte som den bästa.
Fast tycker ändå att andra bilden ser hyfsat bra ut

Grafiken är inte alls så dum när allt kommer omkring dessutom är det underbart kul med tornerspel och att hugga ner fiender från hästryggen. Detta spelet är faktiskt det bästa medeltidsspel jag spelat. Oblivion är inte ens i närheten, jag menar kan man plundra en by eller storma ett slott i Oblivion? Nej just det.


signatur
Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av ScarFace:

Öh, du verkar vara EN SMULA naiv. De exemplena jag gav är i princip de enda uppdragen som finns. Och den enda som skiljer sig åt i varje uppdrag är namn och plats. Alla meningar är samma, uppläget i själva uppdraget är det samma, JA MAN TYCKER DU BORDE FATTA VAD JAG MENAR.

Till skillnad från Oblivion där uppdragen faktist är roliga och skiljer sig i uppläget.

Språkpolisen måste rycka in här. "naiv" var väl inte riktigt korrekt använt här va?

http://sv.wiktionary.org/wiki/naiv

Han är naiv i sitt sätt att försvara MB - Han vill inte/kan inte förstå dess svaghet.

Eller har jag fått det helt bakom foten?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

finns ju riktigt nice mods som realism osv


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Vi säger så här.. Sid meiers pirates fick 4/5 90% etc på flera siter.. det fattade jag verkligen inte.. mount and blade har bra mkt mer djup än Pirates och har dessutom roligare strider i min mening. så varför bara 3/5

moddarna gör stora förändringar. också


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

Vi säger så här.. Sid meiers pirates fick 4/5 90% etc på flera siter.. det fattade jag verkligen inte.. mount and blade har bra mkt mer djup än Pirates och har dessutom roligare strider i min mening. så varför bara 3/5

moddarna gör stora förändringar. också

Recensioner är en subjektiv bedömning från vanligtvis en individ baserat på dennes erfarenheter och tycke. Punkt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Spelet är så jävla bra!!!!!!!!

Blir att skaffa.. tror ja.

Medlem

Är mount blade ett sådant spel man måste betala i månaden?
Eller är det bara att köpa i butik o köra?

Medlem
Skrivet av Karlssson:

Är mount blade ett sådant spel man måste betala i månaden?
Eller är det bara att köpa i butik o köra?

Ingen månadskostnad. M&B är ett Singleplayer/Strategy/RPG som du köper via www.taleworlds.com. När betalningen är genomförd laddar du hem spelet och skriver in cd-nyckeln du fick.

http://taleworlds.com/mb_buy_en.html

Medlem

Allt som Paradox har ett finger med i blir till guld

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Grafiken är inte alls så dum när allt kommer omkring dessutom är det underbart kul med tornerspel och att hugga ner fiender från hästryggen. Detta spelet är faktiskt det bästa medeltidsspel jag spelat. Oblivion är inte ens i närheten, jag menar kan man plundra en by eller storma ett slott i Oblivion? Nej just det.

Spelet är faktiskt väldigt bra och underhållande, men att säga att det är bättre än oblivion är på tok över gränsen.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Tänk om som var gifta kunde göra ett MMORPG


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

tycker att det borde vara mer taktik i det hela så att det inte bara är alla för sig själv och slå på allt tills dina gubbar är de ända som är kvar... formationer och hålla dom

Medlem

Jag tycker allt är Perfa förutom en sak, att man inte kan slåss Fler alltså flera hundra samtidigt. för när man kör storstrider om flera hundra så får man inte börja med alla samtidigt utan det fylls på mer och mer ändå bra spel DOCK! SKulle vara JÄVLIGT kul Online!

Inaktiv

Tja det är ass bra men att man dör lätt gillar jag inte

Skriv svar