Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Vem är tidernas bästa spelhjälte?

Robot
Medlem
Vem är tidernas bästa spelhjälte?

Go Gordon


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Skoj att guybrush ligger så bra till

Medlem

"skit... skit... äsh jag kollar nerifrån.... skit.... vafan finns det ingen minnes värd?... *Jim Raynor*, AHA!"

Medlem

Solid Snake fick min röst

Medlem

Gordon, vem annan än Gordon har ensam gått igenom lika mycket eller mer skit? Hes a real hero!


signatur
Medlem
Skrivet av TanNeR:

Gordon, vem annan än Gordon har ensam gått igenom lika mycket eller mer skit? Hes a real hero!

Men frågan är, hur är han som karaktär? En osynlig människa som inte har något att säga till om överhuvudtaget, han bara finns där. Det enda vi vet är att han är en professor som har glasögon och mustasch i stort sett.

Visst, hans spel är bland de absolut bästa som finns, men som karaktär är han en lika ointressant hjälte som vilken spelkaraktär som helst som inte säger något (t.ex cods karaktärer).

Medlem
Medlem

Synd med en sån här omröstning: nu kommer ju den mest kända/populäraste spelhjälten ... inte alls min definition av den bästa.

Medlem

Aldrig förstått varför Gordon Freeman och Half-life-spelen värderas så högt.
half-Life 1 orkade jag aldrig spela igenom, Opposing Force däremot tyckte jag var en höjdare... Half-Life 2 har jag försökt mig på 4ggr men aldrig orkat igenom hela; kom fram till där man får leka med robothunden som längst.
Vad är det som gör att folk tycker att Half-Life-spelen är SÅ jättebra?

Medlem

Ben från Full Throttle

Medlem

Master Chief fick min röst, även om Altaïr lockade med sina lönnmördarfasoner.

Medlem

eftersom det står "tidernas bästa spelhjälte" skulle jag inte ha med the postal dude om jag fick bestämma... men Thrall är med högt på min lista fast det fick bli snake


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Min röst e på Manuel Calavera!! Vill ha GF2


signatur

Everyday I worry all day

Inaktiv

Cate Archer utan en sekunds tvekan. Cool som fan och spelen är helt suveräna bägge två.

Medlem

Vart är Serious Sam ?!? Eddie Riggs fick min röst iallafall

OML
Medlem

April Ryan såklart.

Medlem

Självklart Manny Calavera från det bästa spelet någonsin!
Grim Fandango är det enda spel jag spelar igenom en gång om året.. minst!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Ish
Medlem

*Leisure* suit Larry stavas det, inte Leasure, det har jag ingen aning om vad det är


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Ish
Medlem

Gorden leder, trots att han är den stelaste av dem alla.. Suprise! (Not).


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

My god vem fan röstar på Gordon Freeman. Han som startat den hemska trenden med huvudpersoner som inte kan prata...

Medlem

The freeman!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Var är alternativet "jag kan inte välja bara en"? Jag ger upp, har för svårt att bestämma mig.

Förövrigt så såg jag en felstavning, på två ställen (blir det då två felstavningar, fast det var samma fel?). Leisure, inte Leasure, Suit Larry ska det vara.

Medlem

The Boss helt klart.

Medlem

Fattas några värdiga (gissar många) men listan blir väl för lång (fick bli annat).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Guybrush Threepwood är överlägsen.


signatur

- PiDuT

Medlem
Inaktiv

Masterchief all the way!

Inaktiv

Payne to the max!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tobbe:

Fattas några värdiga (gissar många) men listan blir väl för lång (fick bli annat).

Precis som med Serious Sam så är det svårt att bli kandidat utan nominering.


signatur
Skriv svar