Flerspelarklasserna i Mass Effect 3

Robot
Flerspelarklasserna i Mass Effect 3

Vad är fyllt med pixlar, jordens potentiella undergång och de hjältar som skulle kunna stoppa detta? En ny film i vårt arkiv, såklart!

#mass-effect, #mass-effect-3, #bioware


Medlem
Flerspelarklasserna i Mass Effect 3

Gammal nyhet. Men iallafall...

Jag säger bara såhär: GOTY 2012! Helt sjukt vad detta spelet kommer skörda toppbetyg!

Jag tycker synd om dom som skall bojkotta detta spelet bara för det använder Origin. Tramsigt. Men dom lär väl köpa spelet iallafall.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

men jag vill ha min Tali NU!

Medlem

Nja, det dröjer nog innan jag köper detta spel. Från att ha varit min favoritutvecklare så står inte Bioware så högt i kurs just nu.
De tappade tvålen när de blev uppköpta av EA och tappade bollen i och med Dragon Age 2.

Medlem

Multiplayern är alltså Gears of War: Mass Effect edition?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Multiplayern är alltså Gears of War: Mass Effect edition?

Hur menar du nu? Att Dom inte ska köra thirdperson och plötsligt gå in på first person helt random bara för att det är multiplayer. Inte så att Gears of Wars är unika med sitt third person, dock med sin typ av spelstil skulle jag säga.. Mass effect har en helt annan. Men det handlar bara om personligt smak

Medlem

Gears of war är ett skitspel i mitt tycke jämnfört med detta..Hatar i GoW att kameran skakar galet fram o tillbaka hela tiden... sjukt jobbigt, inte coolt överhuvudtaget -.- Sann lycka att spela mass effect, hoppas det kan leverera med Multiplayern också!
Vet någon om det är splitscreen multi eller 1 per konsol ?

Medlem
Citat:

Många är spända och förväntansfulla kring att än en gång ta sig an rollen som Herr Shepard.

Fröken Shepard menar ni väl ändå?

Nu spelar visserligen inte jag som Femshep, men diskussionerna som uppstår här är ju bara för söta.

Medlem

Oj oj oj, hur ska man hinna med allt?
AssCreed Revelations, Syndicate, Swtor och nu Mass Effect 3 Hej då livet!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar