Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Prova Syndicate-demot till Xbox 360

Robot
Prova Syndicate-demot till Xbox 360

Det kooperativa fyrspelar-demot finns nu tillgängligt via Xbox Live, ta dig ett bett! Playstation 3-varianten att vänta imorgon.

#starbreeze-studios, #syndicate


Medlem
Prova Syndicate-demot till Xbox 360

Grymt. Hade lite svårt komma in i spelet då jag suger på konsol. Så observerade mest Får testa lite mer ikväll, ser lovande ut dock

Medlem

För er andra lirare med fibromyalgi - rejoice! Det finns bara en enda QTE i Syndicate med chans att stressa sönder våra muskler och nerver, och den kräver inte något i närheten av alla panik-hamrande QTEs som finns i Kingdoms of Amalur och Asuras Wrath.
(Hoppas att en viss utvecklare är okej att jag delar med mig av detta!)


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

kan man tanka ner hela studion i februari! nice!

ot: kul det här får nog testas i helgen!

Medlem

precis testa det och jag kommer definitivt köpa det.


signatur

God is dead

Medlem

nähe va trevligt inget pc demo jävla töntar

Medlem

Jag har bokat spelet redan, skippar nog demot så blir det mer spännande att testa spelet när det kommer
Starbreeze ftw


signatur

Game long and prosper

Medlem

göttans!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

"Svenska Starbreeze Studios släpps mot slutet av februari"

Blev det lite fel där eller?

Medlem

Är det online co-op eller?

Inaktiv

Så lamt att skippa pc demo, borde släppas om inte annat för att minska piratkopiering för dom kan ju glömma att man inhandlar ytterligare en shooter innan man testat, även om jag är ganska så övertygad om att detta kommer att bli asballt

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Är det online co-op eller?

du kan lira igenom det uppdraget som finns i demot själv om du nu vill det. men split-screen tror jag inte det är.


signatur

God is dead

Medlem

Kändes jävligt förvirrande i början men blev bättre. Kan nog bli en kul grej men tror inte man vill köpa spelet enbart för den co-open som fanns med i demot.

Inaktiv

Varför ända in i sveadala släpper de inget PC-Demo??!
Luskungar!


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Jaha, då får man väl testa det på *host* nåt annat sätt...

Medlem

Jag kommer köpa spelet. var? på ORIGIN såklart

Inaktiv
Skrivet av Typhor:

Jag kommer köpa spelet. var? på ORIGIN såklart

kan tipsa om att handla det via greenmangaming.com, för ca 380 SEK, mycket billigare än EA som tar 499SEK för detta, som dom kallar det, "skjutarspel".

Tror det finns en kod som gör förhandsbokningar ytterligare 20% lägre också

Medlem

Hmm, trodde bättre om Starbreeze. Nu vet jag att ondska går på Uppsalas gator.

Medlem

Inget PC-demo till uppföljaren av ett PC-spel..... FU EA.

Medlem

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Inget pc demo säger ju en hel del, är jag förvånad? Knappast detta var mer eller mindre väntat, efter att ha fått reda på att spelet skulle bli ett FPS (och efter att ha sett bilder från det som mer liknar DE : HR) fanns det inga tvivel längre (om några funnits innan, det är ändå EA vi snackar om här) målgruppen var inte de som spelade spelen när de kom utan dagens gamers. Fortfarande har jag inte sett något som får mig att se detta som en uppföljare till ett av de bästa spelen jag spelat, säkerligen ett bra spel men än så länge bara en uppföljare till namnet i mina ögon (och så kommer att förbli tills jag ser något som inte får mig att tänka mer på DE : HR än på Syndicate).

Inaktiv
Skrivet av magma:

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.

Klaga mera?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av magma:

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.

Klaga mera?

Tja, med tanke på att det är ett PC-spel som det ska vara uppföljare till så... Vilket de nu gör till fps, kan knappast bli värre.

Medlem

Så jävla fett med alla demon som finns på Xbox live, Its the best. Vill inte ens tänka tillbaka på hur det var innan allt var samlat på ett å samma ställe.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av magma:

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.

Klaga mera?

Menar inte att pc ska få demot först. Varför inte försöka ge ut det samtidigt till alla plattformar?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Så urbota korkat att INTE släppa en PC-demo, hoppas verkligen att de är kloka nog att putta ut en innan släpp iaf. Just nu har väl Microsoft förtur för XLive-Gold-kunder, men när väl silver kan ta del av demon borde en PC-version dyka upp också. Annars kommer spelet säkerligen tankas i fullversion för test, alla är inte helt sugna på att köpa grisen i säcken hela tiden.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tycker fortfarande det känns konstigt att dom kallar det för Syndicate, samtidigt som det är ett vanligt FPS-spel. Får se om man orkar ladda ned demot.

KoP
Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av magma:

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.

Klaga mera?

Tja, med tanke på att det är ett PC-spel som det ska vara uppföljare till så... Vilket de nu gör till fps, kan knappast bli värre.

Fick du spela såna här våldsamma spel '93 när du var två år gammal?

Olloll.. minns hur det vart en himla liv när dom gjorde om Pac-man till isometrisk spel (Pac-mania). Och nu tar dom ett isometrisk spel och gör om till fps. Haters never be gone.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av magma:

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.

Klaga mera?

Tja, med tanke på att det är ett PC-spel som det ska vara uppföljare till så... Vilket de nu gör till fps, kan knappast bli värre.

Fick du spela såna här våldsamma spel '93 när du var två år gammal?

Olloll.. minns hur det vart en himla liv när dom gjorde om Pac-man till isometrisk spel (Pac-mania). Och nu tar dom ett isometrisk spel och gör om till fps. Haters never be gone.

Nja, men när jag var fem smög jag upp tidigt på morgonen för att lira Red Alert på farsans dator. Tider det.
Och ingen kan väl förneka att dagens FPS-spel är tämligen tråkiga och väldigt mycket samma sak.

KoP
Medlem
Skrivet av Håkan:

Tycker fortfarande det känns konstigt att dom kallar det för Syndicate, samtidigt som det är ett vanligt FPS-spel. Får se om man orkar ladda ned demot.

Tja, alla bakåtsträvare får väl mailbomba Peter Molyneux så han dammar av sin 386'a (alternativt Amiga) och släpper ytterligare en expansion likt American revolt. Sen kan han kränga den på diskett till er som fortfarande vill ha gamla Syndicate men samtidigt vill uppleva något nytt.

12
Skriv svar