Pris från tävlingar

Medlem
Skrivet av shmutt:

Kort å gott, grina ut. Det hjälper frustrationen, har du aldrig läst psykologi? Om du håller allting inom dig så kommer du en dag få en "explosion" av ilska.

Som sagt ovan, jag grinar så mycket jag vill och helt ärligt, jag bryr mig inte om vad du tycker/tror jag är (otacksam gnällspik) för att jag tror aldrig jag kommer behöva träffa dig i livet men däremot kan du undvika att klicka dig in här hur lätt som helst.

Å, du kalla mig otacksam gnällspik då ska jag kalla dig... hum... elefantridande chauförshäfer.

I rest my case. Du får fortsätta med dina barnfasoner hur mycket du vill och jag ska inte störa.

Men jag hade gärna sett att den här tråden användes till något användbart, som t.ex. uppdateringar om status på våra priser.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

I rest my case. Du får fortsätta med dina barnfasoner hur mycket du vill och jag ska inte störa.

Men jag hade gärna sett att den här tråden användes till något användbart, som t.ex. uppdateringar om status på våra priser.

Den här tråden var en sådan tråd tills det hade gått ca 5 veckor... om du läser dem tidigare inläggen så inser du kanske också det.

Medlem
Skrivet av shmutt:
Skrivet av mr.bear:

I rest my case. Du får fortsätta med dina barnfasoner hur mycket du vill och jag ska inte störa.

Men jag hade gärna sett att den här tråden användes till något användbart, som t.ex. uppdateringar om status på våra priser.

Den här tråden var en sådan tråd tills det hade gått ca 5 veckor... om du läser dem tidigare inläggen så inser du kanske också det.

Och varför kan den inte fortsätta vara det?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Redaktör

Lägg ner tjafset nu, eller ta det på annat håll. I denna tråd kommer vi informera om hur det går med de försenade priserna, inget annat. Skicka pm till varandra om ni vill diskutera vidare.


signatur
Medlem

Tänkte bara rapportera in och säga att jag nu har fått en AVI från Bite Communications, och om jag inte minns helt fel så är det PR-byrån som hade hand om tävlingen. Blir att knalla ner till uthämtningsstället lite senare och hämta ut spelet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vilken version väntar du på mr.bear? 360 eller Wii?

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Vilken version väntar du på mr.bear? 360 eller Wii?

/ LordDaimos

Det var 360-versionen jag hämtade ut. Hehe, fick även med en t-shirt i barnstorlek med ett motiv av Heath Ledger som Jokern.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

hehe, okej, då kanske mitt spe dyker upp snart också

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Det var 360-versionen jag hämtade ut. Hehe, fick även med en t-shirt i barnstorlek med ett motiv av Heath Ledger som Jokern.

Jag var exakt å kolla, har inte fått det

Skrivet av LordDaimos:

Vilken version väntar du på mr.bear? 360 eller Wii?

/ LordDaimos

Nu har du redan fått svar på det men ett tips är att göra som jag gjorde, gå in på hans profil och kolla om han ens har en Wii. Stämmer oftast

Medlem
Skrivet av shmutt:

Jag var exakt å kolla, har inte fått det

Men nu vet vi i alla fall att det är på G. Bör ju dyka upp hos dig vilken dag som helst.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag fick min avi idag, hämtar ut det imorgon. Skönt att det äntligen kom, får vara glad att guitar hero inte dyker upp förrens på måndag så jag hinner spela lite batman nu då

/ LordDaimos

Redaktör

Det var då för väl att de börjat dyka upp. Skrik till här igen om en vecka eller så om ni inte fått det än.


signatur
Medlem

Jag har fått mitt nu...

Redaktör

Härligt. Hoppas du/ni får kul med liret, även om det dröjde "lite" för länge.


signatur
Medlem

Alltså när kommer Fable2 tävlingen upp?
Alltså vem som har vunnit!


signatur

Wai

Redaktör

När vi har dragit vinnarna. Det är helg nu, även vi FZ-medarbetare tycker det är skönt att vara lediga nån dag då och då.


signatur
Medlem

Aha, tänkte väll det:P
Annars hade ni vart sega;)


signatur

Wai

Medlem

Lånar denna tråden så jag slipper slänga upp en ny.

Tänkte bara höra hur det går med priserna från Sonic-tävlingen? Har egentligen ingen brådska men det hade varit kul att veta.

Antikvitet

De skickades ut i dag, med lite tur ligger de i vinnarnas brevlådor på torsdag.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

De skickades ut i dag, med lite tur ligger de i vinnarnas brevlådor på torsdag.

Gött! Tack för det snabba svaret!

12
Skriv svar