Gissa spelet via bilden, del 3

Inaktiv
Skrivet av 4113:

Microcosm?

Jajjemän!

Medlem

Ledsen för att jag glömde uppdatera. Har varit borta under helgen.

Inaktiv

http://www.fz.se/medlem/bilder/_imgu.php?m=0&i=18089

Ok, en liten ledtråd. Spelet är inte släppt än.

Och en stor. Det vore snudd på ett mirakel om spelet inte innehåller ninjor.

68 - 4113
63 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
8 - Neatherblade, Turtle_droid
4 - nibor79, MacNille
3 - LimStift, Njörden, Xeols, PcGamer
2 - bjosarn, Frippeak,Drunken_monkey_boxer,Kamp linkan18, Zedilius, Demodemon, Shrudder, gregari,
1 - w4rhog, Askamaia, Gorken, Earthscum, Vzok, Jaxz, znokker, Fredas, Zlampan, ThomasT, rybban, WildThing , Robins, rybban, jekullberg, NoName, b0ne, Sabel, Ariath,lord_brunskog, Mimer, IceMan, Aresz

Inaktiv

Det känns bekant men det är ändå spökligt tomt på gissningar, kan man få en ledtråd redan nu?

Inaktiv

Quantum Theory?

Inaktiv

Dantes Inferno?

Medlem

Det första som jag kom att tänka på var Gears of War, inte så lite likt det spelet rent grafiskt. Är detta Sonys Gears of War månne=).

Hur som helst så är QT rätt, http://www.gametrailers.com/video/e3-09-quantum-theory/50730

Edit: Verkar inte vara ensam om att tycka att spelet är väldigt likt just Gears of War=) http://www.cinemablend.com/games/TGS-2009-Quantum-Theory-Prov...

Inaktiv

Ålrajt, då kör vi vidare

68 - 4113
64 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
4 - nibor79, MacNille
3 - LimStift, Njörden, Xeols, PcGamer
2 - bjosarn, Frippeak,Drunken_monkey_boxer,Kamp linkan18, Zedilius, Demodemon, Shrudder, gregari,
1 - w4rhog, Askamaia, Gorken, Earthscum, Vzok, Jaxz, znokker, Fredas, Zlampan, ThomasT, rybban, WildThing , Robins, rybban, jekullberg, NoName, b0ne, Sabel, Ariath,lord_brunskog, Mimer, IceMan, Aresz

Medlem

Tycker mig se en "svans" från en alien så jag säger AvP 2...som givetvis var fel ska vara första spelet såg jag nu=).

Edit:http://www.mobygames.com/game/windows/aliens-versus-predator/screenshots/gameShotId,5294/

Medlem

En favorit från en mycket känd utvecklare...

68 - 4113
64 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
4 - nibor79, MacNille, PcGamer
3 - LimStift, Njörden, Xeols

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Tycker mig se en "svans" från en alien så jag säger AvP 2...som givetvis var fel ska vara första spelet såg jag nu=).

Edit:http://www.mobygames.com/game/windows/aliens-versus-predator/screenshots/gameShotId,5294/

Vist är det AVP.

Inaktiv

Och det där är väll Benefactor från forna Psygnosis?

Medlem
Skrivet av bf07:

Och det där är väll Benefactor från forna Psygnosis?

Japp, numera ägt av Sony. Det var annat än BF det=), skämt åsido men på den tiden gjorde DI andra spel än fps även om jag gillar BF-serien skarpt.

Inaktiv

Ja just det det var ju DICE som kodade, jag kände bara igen ugglan som ligger mig mycket varmare om hjärtat.

68 - 4113
65 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker

Inaktiv

Ok, det där påminner ju lite om Terminal Velocity så det kanske är en uppföljare. Jag gissar vilt på Fury3.

Inaktiv

Det är tyvärr fel.

Spelet i fråga är lite nyare och gjordes när voxlar fortfarande var heta.

Medlem

Grafiskt tycker jag det ser ut som ett Playstation spel men kan inte komma på något som ser ut som bilden. Voxlar får mig genast att tänka på Novalogic som nog är det företag som använt sig av den här tekniken mest. Jag chansar vilt på Tachyon the Fringe för just nu står det still=).

Inaktiv

Inte det heller.

Det här, ganska respektlösa, spelet kommer från ett annat företag som bara han med ytterliggare ett, betydligt mer tilltalande spel, innan dom blev utstötta från marknaden.

Medlem

No Respect såklart!

Inaktiv
Skrivet av DrAbraham:

No Respect såklart!

Jajjemän! Ge dig själv en poäng och lägg upp en ny bild med poänglistan.

Inaktiv

Eller inte...

68 - 4113
65 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
1 - w4rhog, Askamaia, Gorken, Earthscum, Vzok, Jaxz, znokker, Fredas, Zlampan, ThomasT, rybban, WildThing , Robins, rybban, jekullberg, NoName, b0ne, Sabel, Ariath,lord_brunskog, Mimer, IceMan, Aresz, DrAbraham

Medlem

BioShock!

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:

BioShock!

Ett utropstecken är det knappast värt men vist är det det.

PaZ
Medlem

Kickstartar tråden igen:

68 - 4113
65 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
3 - LimStift, Njörden, Xeols, Shrudder
2 - bjosarn, Frippeak,Drunken_monkey_boxer,Kamp linkan18, Zedilius, Demodemon, gregari,
1 - w4rhog, Askamaia, Gorken, Earthscum, Vzok, Jaxz, znokker, Fredas, Zlampan, ThomasT, rybban, WildThing , Robins, rybban, jekullberg, NoName, b0ne, Sabel, Ariath,lord_brunskog, Mimer, IceMan, Aresz, DrAbraham

Medlem

Fallout 3

signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

PaZ
Medlem
Skrivet av TÅRTGENERALEN:

Fallout 3

Helt rätt! Ge dig själv en poäng och lägg upp en ny bild & poänglista

Medlem

68 - 4113
65 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
2 - bjosarn, Frippeak,Drunken_monkey_boxer,Kamp linkan18, Zedilius, Demodemon, gregari,
1 - w4rhog, Askamaia, Gorken, Earthscum, Vzok, Jaxz, znokker, Fredas, Zlampan, ThomasT, rybban, WildThing , Robins, rybban, jekullberg, NoName, b0ne, Sabel, Ariath,lord_brunskog, Mimer, IceMan, Aresz, DrAbraham,TÅRTGENERALEN

signatur

Inaktiv

The Goonies II?

Medlem
Skrivet av bf07:

The Goonies II?

Rätt

signatur

Inaktiv

68 - 4113
66 - bf07
31 - TobbeW
24 - Fairfax
11 - raiiga
10 - PaZ
9 - shocker
1 - w4rhog, Askamaia, Gorken, Earthscum, Vzok, Jaxz, znokker, Fredas, Zlampan, ThomasT, rybban, WildThing , Robins, rybban, jekullberg, NoName, b0ne, Sabel, Ariath,lord_brunskog, Mimer, IceMan, Aresz, DrAbraham,TÅRTGENERALEN

Skriv svar