Ny film från Medal of Honor

Medlem

Gah, jag hatar teasers. Jag HATAR dem. Vill ha mer!

Hursomhelst: är det där in-game så är det rätt imponerande, även 2010.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

FUCK eller ja... Den var väll "fin". Hade dock hoppats mer på en cool PMC än någon ranger. Tror PMC stuket hade passat MoH serien bra! Nu tror jag dock dem tar sig vatten över huvudet..

Medlem

det här kan komma att bli allt vad modern warfare 2 borde varit

Medlem
Skrivet av Sparable:

det här kan komma att bli allt vad modern warfare 2 borde varit

Man kan ju hoppas, men jag hoppar inte så högt längre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av logi_91:

Denna filmen visar precis det utveklarna vill visa med spelet(hoppas jag), inte US role the world. Utan hur det är i ett krig där den ända vinnaren är det mänskliga lidandet. Visst det är reklam för US army men som sagt der verkar som man vill visa den grymmaste sidan av ett krig, förlora något man älskar.

Eeh hallå nu försöker jag analysera vad du skrev men hur kan du överhuvudtaget läsa in allt det i en trailer om.....ingenting?


signatur
Medlem

JO detta kan bli så mycket bättre än Modern Warfare!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag får nog ge det här en chans ändå.

Medlem

Jävligt bra trailer, verkar som utvecklarna vill ge spelet mer emotionellt djup än andra Fpser.

Inaktiv

Märks att DICE är med på tåget när man hör ljudet och musiken.
Hela spelet osar kvalité, ett "Måste spelas" verkar det som

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av logi_91:

Denna filmen visar precis det utveklarna vill visa med spelet(hoppas jag), inte US role the world. Utan hur det är i ett krig där den ända vinnaren är det mänskliga lidandet. Visst det är reklam för US army men som sagt der verkar som man vill visa den grymmaste sidan av ett krig, förlora något man älskar.

Eeh hallå nu försöker jag analysera vad du skrev men hur kan du överhuvudtaget läsa in allt det i en trailer om.....ingenting?

Du uppmärksammar tydligen inte det emotionella djupet i spel som detta, håll dig till CS eller nåt...

123
Skriv svar