Läckt film på Star Wars: Battlefront III

Medlem
Skrivet av the_cru:

Det här ser ju inte ut att tillföra så mycket - ser grafiskt ut som typ Battlefront II.

Ett BF3 från Dice som sagt, nu är det helt plötsligt ingen omöjlighet längre.

Eh... Jag som trodde att DICE redan gjort BF3, annars vet jag inte vad jag spelat senaste året?
F'låt - kunde inte låta bli - i övrigt håller jag med fullständigt. Ett FPS från DICE i Stjärnornas Krig-miljö har stått överst på min önskelista sedan jag startade BF 2142 först gången.

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Skitbra, nu kan ett utav dem största företag som existerar kickstarta och dra in pengar från alla som älskar star wars och inte lägga ett öre själva på utveckling.

mkt smart drag, starta och låt andra betala!

Du tror inte den där licensen kostar en hel del pengar? Kickstarter är inte för vem som helst något som du kanske märkt om du haft koll den senaste tiden, det krävs en hel del för att folk ska donera pengar och ju mer det rör sig om ju mer krävs det.

Jag är ett SW-fan men jag skulle knappast donera pengar utan att få reda på en hel del om vad de tänker göra. Är de veteraner och har visat mig tidigare var de går för kommer jag dock inte kräva lika mycket i form av videos och liknande.

Så med andra ord, din bild av Kickstarter stämmer inte när det kommer till spel som behöver mycket pengar.

OT:
Ja Dice hade kunnat göra den här IP´n rättvisa men tyvärr ägs de numera av EA och jag ser nog hellre att det här spelet går i graven än att EA förstör ännu en titel jag gillar.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Jävlar vilken budget grafik

Säkerligen en tidig alpha. Döm inte spelet för hårt för det

Medlem

Det ser ju skit kul ju. Varför kan de inte lyssna på vad folk vill ha? Jag hade alltid hoppats på Battlefront 3 eller Republic Commando 2.

Medlem

Hehe, tyckte det såg ganska skoj ut. Lite sega luftstrider kanske.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar