Blizzard bannar tusentals Hearthstone-spelare
Vem fuskar i kortspel? Shit vad lågt.
Samma människor som fuskar i... andra spel? Varför skulle det vara värre att fuska i ett kortspel än i typ Call of Duty?
Jag brukar inte fuska i typ "finns i sjön".
Visst finns säkert folk till det med.. uppenbarligen.
Fusk inom traditionella kortspel är väl relativt vanligt, men jag ser inte riktigt kopplingen till Hearthstone.
Om jag inte helt missat info om detta spel så är det ett kortspel?
Förutom formen på korten så har Hearthstone inget gemensamt med traditionella kortspel.
kanske är värt att provspela då, vad är skillnaden? är det något rpg inslag eller vad?
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |
Vem fuskar i kortspel? Shit vad lågt.
Samma människor som fuskar i... andra spel? Varför skulle det vara värre att fuska i ett kortspel än i typ Call of Duty?
Jag brukar inte fuska i typ "finns i sjön".
Visst finns säkert folk till det med.. uppenbarligen.
Fusk inom traditionella kortspel är väl relativt vanligt, men jag ser inte riktigt kopplingen till Hearthstone.
Om jag inte helt missat info om detta spel så är det ett kortspel?
Förutom formen på korten så har Hearthstone inget gemensamt med traditionella kortspel.
kanske är värt att provspela då, vad är skillnaden? är det något rpg inslag eller vad?
Det är ett kortspel som Magic: The Gathering, inte som poker.
Man använder inte vanliga kort, utan det är kort med monster och magier på.
Ta en titt. https://www.youtube.com/watch?v=ymuVLuVlsOU
de är inte bannade, de är "suspended", rätt stor skillnad
Till och med blizzard skriver ju "banned" och sedan om det är någon större skillnad på att bli avstängd och utstängd är jag inte så säker på.
mjo det beror ju på lite hur man ser det, "banned" i mina ögon är "permanently banned" och det som de har gjort nu är ju en "temporary ban"
Jag tänker bara på IRC-chat.
kickad blev man om man misskötte sig lite.
bannad blev man under en tid (5min-1 vecka) om man misskötte sig mer allvarligt och permabannad såg jag aldrig.