Åldersnoja

Flakmonkey
Åldersnoja

Snart närmare 40 än 30 men man vill ju inte att det ska synas

#blogg

Medlem
Åldersnoja

Själv fick höra att jag var gubbe vid 25. Inte för jag tycker att jag ser så gammal ut. Det är oftast väldigt unga människor som har en förvrängd bild om vad som är gammalt. Lycka till

Medlem

Utgår ifrån att du är en sån där människa som är rationell nog att förstå att inget sånt där fungerar utan det bara är för att det ska kännas bättre.

Medlem

När jag var 15 så hade jag alltid ett pannband på håret då jag cyklade till fotbollsträningarna. håret var ned till halva ryggen. Då jag kom igenom ett villaområde där de små lekte på gatan stannade alla upp då jag cyklade förbi och en av de små ropade( han var väl runt 5-6 år ) " kolla gubben vilket hår "
Där började min åldersnoja,,hahaha

Flakmonkey
Skrivet av kaealy:

Utgår ifrån att du är en sån där människa som är rationell nog att förstå att inget sånt där fungerar utan det bara är för att det ska kännas bättre.

Hehe jadå. Det är mer för att jag får så jävla torr hud i ansiktet, speciellt nu när jag tränar en hel del så det är väldigt obehagligt att inte ha någon form av fuktgivande. Att det blev den här var mer av en slump, även om jag märkt att vissa produkter håller borta torkan bättre än andra

Skrivet av AndyZedd:

När jag var 15 så hade jag alltid ett pannband på håret då jag cyklade till fotbollsträningarna. håret var ned till halva ryggen. Då jag kom igenom ett villaområde där de små lekte på gatan stannade alla upp då jag cyklade förbi och en av de små ropade( han var väl runt 5-6 år ) " kolla gubben vilket hår "
Där började min åldersnoja,,hahaha

Hah, du ärrades för livet?

Medlem

Själv blev jag kallad för tusenåring av en 8 år gammal flicka.

"Hur gammal är du?"
"Gissa!" sa jag
"Tusen" sa hon med en lugn och seriös röst

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av kaealy:

Utgår ifrån att du är en sån där människa som är rationell nog att förstå att inget sånt där fungerar utan det bara är för att det ska kännas bättre.

Hehe jadå. Det är mer för att jag får så jävla torr hud i ansiktet, speciellt nu när jag tränar en hel del så det är väldigt obehagligt att inte ha någon form av fuktgivande. Att det blev den här var mer av en slump, även om jag märkt att vissa produkter håller borta torkan bättre än andra

Skrivet av AndyZedd:

När jag var 15 så hade jag alltid ett pannband på håret då jag cyklade till fotbollsträningarna. håret var ned till halva ryggen. Då jag kom igenom ett villaområde där de små lekte på gatan stannade alla upp då jag cyklade förbi och en av de små ropade( han var väl runt 5-6 år ) " kolla gubben vilket hår "
Där började min åldersnoja,,hahaha

Hah, du ärrades för livet?

Ingen terapi i världen har/kan rädda självkänslan efter det hahaha

1
Skriv svar