HeatoN till Fångarna på fortet

Robot
HeatoN till Fångarna på fortet

Han har (ännu) inte tagit sig till Mästarnas mästare eller Let's Dance. Men nu får svenske e-sportprofilen Emil "HeatoN" Christensen åtminstone åka till Fort Boyard.

#counter-strike


Medlem
HeatoN till Fångarna på fortet

Riktigt grymt, härligt att folk fortsätter kämpa för detta, det gör att e-sporten får ännu mer plats och uppmärksammas mer av folk som inte har en aning om denna värld, eller datorer alls.

Medlem

Snart tar han väl över på julafton också, haha.

Medlem

"Banfavoritskampen", tror det ska vara ett 'r' med där. Om det inte är personer som blivit bannade extra mycket.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Oktagon:

"Banfavoritskampen", tror det ska vara ett 'r' med där. Om det inte är personer som blivit bannade extra mycket.

Tack för good spotin'.

Är dock rätt övertygad om att Anna Book blivit bannad extra mycket under åren. Eller menar jag förbannad?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av TV4:

Barnfavoritskampen

Var är Björne då?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Synd att man ska måsta delta i sånt här för att anses som accepterad i samhället. Kan inte förstå varför s.k. fans kämpar för att få med en av sina idoler i program som Lets Dance och Fortet.

Kämpa för en plats som sommarpratare istället.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Lite jobbigt för ryggen bara att behöva carrya Anna book till vinst

Medlem
Skrivet av Soulless:

Synd att man ska måsta delta i sånt här för att anses som accepterad i samhället. Kan inte förstå varför s.k. fans kämpar för att få med en av sina idoler i program som Lets Dance och Fortet.

Kämpa för en plats som sommarpratare istället.

Hade hellre sett honom i Skavlan, men sommarpratare är väl okej det också.

Medlem

Hur ska Anna book annars gå ner i vikt.

Medlem

Och TV4 lyckas samtidigt trolla alla dessa människor

Well played.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tack men nej tack tittar inte på TV.
Förövrigt undrar jag hur Anna Bok ska orka med alla trappor ska Heaton bära henne eller har dom installerat en anpassad hiss för tjockisar?

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Tack men nej tack tittar inte på TV.
Förövrigt undrar jag hur Anna Bok ska orka med orka med alla trappor ska Heaton bära henne eller har dom installerat en anpassad hiss för tjockisar?

Medlem

Ehh kändis eller?

Medlem

Well.... I guess you could say that the heat is on!

YEEEEEEEAAAAAAH!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Riktigt kul! Äntligen! Tror han kan bidra med ett och annat där.

Medlem

Mycket skit om Anna Book. Pratar ni skit om alla som är större än er själva? För övrigt så lär Heaton klara det utmärkt då han är lirade hockey förut och även mer vältränad än de flesta gamers.

Dock så är ju frågan om de andra E-sportarna har styrkan som krävs och konditionen.

Medlem

Har inte Anna Book varit med i fångarna på fortet typ 50 ggr tidigare? Slut på kändisar?

Medlem

Osympatiska människor i FZas kommentatorsfält börjar bli vardagsmat. Skärpning!


signatur

IDKFA

Medlem

Kul att en person man känner igen äntligen är med i Fångarna på Fortet!!!
Tidigare har det ju bara varit okända skidåkare som Gunde Svan och Stenmark, styrkelyftare som Magnus Samuelson och artister som Anna Book. Inga jag vet vilka de är.

Kan dock alla HeatoNs nick genom hans karriär och samtliga kompletta spelar-årgångar av SK och NiP utantill.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Tack men nej tack tittar inte på TV.
Förövrigt undrar jag hur Anna Bok ska orka med alla trappor ska Heaton bära henne eller har dom installerat en anpassad hiss för tjockisar?

Tjockisar kan banta. Empatilösa idioter brukar tyvärr vara fucked for life.

Medlem

Att Kenza kom in på fortet innan HeatoN är ett mysterium.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hmm Barnfavoritskampen?
Nåja, jag ska se skiten bara för att stödja Emil

Han hade ägt i Lets Dance.

1
Skriv svar