Kingdom Hearts. Någon mer än jag som älskar det spelet?
Bästa spelet jag någonsin spelat! (allt är min egen åsikt)
Bra intro, man kan levla, välja abilities, spela med Kalle och Långben!!1
Disney och Square enix = Awsome =D (Det var square enix va? )
Spelat igenom det 5 eller 6 gånger och kommit till lvl 99 två ggr.
Kunde verkligen inte släppa spelet.
Total speltid ca 300 timmar! ganska mycket enligt mig
Första dagen när jag köpte spelet så satt jag och spelade i 5 timmar i sträck ^^
Rawr
Tycker spelet var rätt så underhållande, men det tog ett par månader att orka spela igenom det hehe.
Har för mig att det slutade med nån cliffhanger va? Fortsätter storyn i 2an eller är det nåt helt annat det handlar om?
jo ganska stor cliffhanger. Det reder ut sig i 2:an
Rawr
Crawler jag har förstått att du gillar detta spel haha , Har inte spelat det kanske ska testa om jag får tag på ett gamecube eller ps2a
Jag skriver i trådar Spotify Playlist
Jo minsann, jag tyckte också Kingdom Hearts var jävligt kul när det kom! Köpte det ganska omgående och körde på men tror jag fastnade på ett ställe och la ner det. Sen gick det ju som det brukar när man lägger ner och tar upp andra spel, glömmer bort vart man var osv, så jag sålde det och sen dess har jag inte rört serien!
Men det jag minns mest (och bäst?) är nog när man är i den där öh... Hercules-arenan och slåss mot Cloud (är det väl?). Det var faktiskt jävligt fett
Samt starten när man börjar på en skön tropisk ö med bl.a. Tidus och Wakka. Eller är det i drömsekvensen innan starten?
Hmm, borde kanske leta upp en billig utgåva...
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.