Äntligen fått ändan ur vagnen och beställt PSP!
Har velat ha en PSP sen den kom ut, men priset (då runt 2500 kr) och bristen på spel har hindrat mig. Men nu verkar det finnas en hel uppsjö av sköna RPG och actiontitlar. Beställde God of War också, och efter ha klarat ettan och tvåan vill jag inte missa denna.
Var sugen på PS3 först, men priset och bristen på spel som passar min smak skjuter upp det köpet nåt år tror jag. Sen vill jag ha en större TV innan också, annars får man nog lite lätt ångest när man kommer hem och lirar efter att ha varit hos brorsan och spelat på hans 46" Full HD.
Tänkte fråga; nån annan här som äger en PSP? Nåt särskilt jag borde tänka på? Och just det, sitter det skyddsfilm på skärmen från början (som på mobiltelefoner? Försökt hitta skärmskydd på Webhallen men hittar inga, så får köpa det senare.
Game on!
god of war på psp .. best game of the year
nu ska vi bara vänta på 2009 .. suck ..
jag har både psp och NDS och tycker lite bättre om NDS faktist min vän sa en gång så här:
-Psp är bättre för att man kan se på film på det.
-Du måste ju ha filmen i UMD då får du ju pröjsa 150 kr mer än vad du skulle fått för filmen på dvd. sa jag
- Nej man kan ladda upp filmen till minnet på psp:n.
Min fråga till er som är kunniga är då. finns det plats för en film på psp minnet?
jag har både psp och NDS och tycker lite bättre om NDS faktist min vän sa en gång så här:
-Psp är bättre för att man kan se på film på det.
-Du måste ju ha filmen i UMD då får du ju pröjsa 150 kr mer än vad du skulle fått för filmen på dvd. sa jag
- Nej man kan ladda upp filmen till minnet på psp:n.
Min fråga till er som är kunniga är då. finns det plats för en film på psp minnet?
Ja om du köper större minneskort
god of war på psp .. best game of the year
nu ska vi bara vänta på 2009 .. suck ..
Kanske ska köpa det.
Det var lite för kort och lite för lätt att hitta alla fjädrar och ögon tycker jag, men för ett PSP-spel var det helt fantastiskt. Bitvis är det snyggare än PS2-spelen.
Jag har spelat Brave Story i ganska många timmar nu, och det rekomenderas varmt. Det är väldigt likt Dragon Quest VIII till PS2 och spelas precis som ett traditionellt turbaserat RPG. Väldigt mysig grafik är det också.
Testade Medal of Honor: Heroes demot och det var kul, ska nog köpa det.
Samma här! Jag trodde att FPS på PSP skulle vara helt B, men det var ju faktiskt helt spelbart. Två analogspakar är överskattat.
Nej det sitter inget skydd så om du vill inte få repor så köp en sån bums tycker jag.
Man får faktiskt med ett fodral till och jag har haft min psp i den och har nästan inga repor alls
Jag fick inte med nåt fodral till min PSP Slim, bara nån slags plast/skumpåse.
Nej det sitter inget skydd så om du vill inte få repor så köp en sån bums tycker jag.
Man får faktiskt med ett fodral till och jag har haft min psp i den och har nästan inga repor alls
Jag fick inte med nåt fodral till min PSP Slim, bara nån slags plast/skumpåse.
Jag fick inte med något fodral alls, fick köpa ett pack med USB kabel och sådant.